donderdag 16 augustus 2012

Inspiration: Food

De laatste tijd ben ik helemaal into food. Ik ben zelf bewuster bezig met mijn eten (veel fruit, gezonder, gevarieerd) en vind het heerlijk om foto's te plaatsen van eten, maar ook om foto's te bekijken van eten. Waarschuwing: kijk deze foto's niet als je honger hebt/lekkere trek! :)


Ja er staan veel ongezonde dingen in dit artikel. Ik ben zelf ook dol op snoep en kan dit altijd wel eten. Alleen is kijken soms genoeg voor mij :) Vandaar dat er ook veel lekkere dingen in dit artikel staan. Scheelt me weer calorie├źn omdat ik ze nu niet meer op hoef te eten haha.









































Wat kan ik genieten van deze foto's :) Alle foto's komen van Weheartit. Kun jij ook zo genieten van foto's van eten? En krijg je er dan juist zin in of ben je net zoals ik, dat je het dan juist niet hoeft te eten. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die zo'n 'rare tic' heeft ;)

5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...