zaterdag 11 augustus 2012

Girls Like That

Ook ik ben op twitter te vinden en op twitter volg ik GirlsLikeThat
Ik kan me in heel veel van hun tweets vinden en retweet ook best veel. Eigenlijk zou ik alles kunnen retweeten, maar dat zou dan een beetje te gek worden... GirlsLikeThat hebben ook heel vaak plaatjes die bij de tweet passen. Ik wou dat alle jongens zo perfect waren, maar helaas dat is niet zo. Vandaag laat ik een aantal zien die ik echt te mooi vind om niet te delen met jullie. Hopelijk worden jongens hierdoor ook geïnspireerd om zich zo te gedragen! Het zou mij, maar ik denk ook vele meiden met mij, ontzettend gelukkig maken.













En zo hebben ze nog veel meer mooie uitspraken. Wat vind jij hiervan en ben je het er ook mee eens? Vind jij dit ook mooi of heb je niet zoveel met zulk soort uitspraken?

4 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben het met alle uitspraken wel eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jij het ook met alle uitspraken eens bent :)

      Verwijderen
  2. Helemaal mee eens en de meeste zijn bij mijn liefje ook wel van toepassing :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...