maandag 13 augustus 2012

EOTD Kiss Kiss

Op vakantie had ik zin om eens uit te pakken met mijn make-up. Gelukkig had ik hier alle tijd voor en daarom ben ik gaan spelen met mijn make-up. Ik had natuurlijk op vakantie niet al mijn make-up tot mijn beschikking, maar toch heb ik er wat van weten te maken. Ben jij benieuwd wat ik ervan heb gemaakt? Lees dan vooral verder!




Bij deze look heb ik eigenlijk maar gebruik gemaakt van een palette. Dit palette heb ik de hele vakantie heel erg veel gebruikt, eigenlijk elke dag wel! Ik heb het over de Sleek dupe
Op het bewegende ooglid heb ik de oranje kleur gebruikt, de onderste rij en dan de eerste van links. De kleur in de crease lijkt op de foto heel erg op de kleur van mijn bewegend ooglid, maar in het echt zie je wel goed verschil. De kleur in mijn crease is de kleur naast de oranje kleur, dus de tweede van links, de onderste rij. Onder mijn onderste wimperrand heb ik een blauwe kleur aangebracht. Dit is de tweede van rechts en dan de bovenste rij. Deze kleur heb ik maar voor de helft onder mijn oog aangebracht, gewoon als een kleurdetail. De rest van de look is namelijk best neutraal, omdat ik de oranje kleur niet heb opgebouwd tot feloranje, maar wat zachter oranje. In mijn binnenste ooghoek heb ik een oogschaduw van Essence aangebracht, omdat ik wel een klein beetje een mooie highlighter in het palette mis. De geel/gouden kleur kun je eventueel als highlighter gebruiken, maar een witte kleur opent mijn ogen altijd meer dan een gele kleur. De oogschaduw die ik heb aangebracht is 06 Bling Bling. De ooglook heb ik afgemaakt met de Miss Sporty Studio Lashes Mascara. 

Omdat ik het zelf niet zo'n hele heftige look vond, heb ik mijn lippen vrij heftig aangezet met Catrice Kiss Kiss Hibikiss. Ik vind dit een hele mooie kleur. Hij leek alleen een beetje gesmolten door de hitte? Er zat een beetje een rare deuk in. Jammer, maar gelukkig is de lipstick nog gewoon bruikbaar. Ik vond dit een hele mooie look en denk dat ik hem vaker ga namaken. Dit doe ik eigenlijk nooit, elke keer heb ik weer wat anders op mijn ogen. Wat vind jij van deze look? Zou jij hem ook zo maken? Zo nee, wat zou jij anders hebben gedaan?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...