woensdag 1 augustus 2012

Dagje shoppen

Laatst ging ik met mijn vriendin in Emmen shoppen. Er is natuurlijk overal sale, dus dat was leuk shoppen! Vandaag wil ik jullie mijn aankoopjes laten zien, de jurk en de schoenen die ik heb gekocht staan niet op de foto's. Dit komt nog een keer apart, omdat ze te mooi zijn om ze niet in de spotlight te zetten :) Daarom vandaag de rest van mijn sale aankopen.

Bij de Six hadden ze sale, alle afgeprijsde artikelen kostten nu nog maar €1,-. Ik en sieraden, dat is liefde. Hier hebben mijn vriendin en ik best lang rondgeneusd. Ik vond dat er ook wel veel troep bij zat, maar heb toch nog wat leuke dingetjes weten te scoren. Het was echt superdruk, je werd gewoon opzij geduwd, dus het was best moeilijk om wat leuks te pakken te krijgen.

Als eerste dit armbandje met blauwe steentjes. Hij is verstelbaar, dit vind ik handig, want ik heb best dunne polsen en vind het niet fijn als armbandjes heel losjes rond mijn pols bungelen.



Daarna heb ik deze twee strikjes voor in het haar. Ze sluiten door middel van een knopje dat je in het stangetje moet drukken. Heel handig, want hierdoor glijden ze niet zo snel uit je haar en blijven ze goed op de plek zitten.



Als laatste in de sale heb ik deze oorbellen. Het zijn een soort dromenvangers met steentjes eraan. Ik vind ze supermooi en qua kleur zijn ze ook subtiel. Het is niet heel erg blauw en paars, maar gewoon subtiel, zodat ze snel ergens bij kunnen.



Ik heb ook een enkelbandje gekocht. Deze heb ik niet in de sale gekocht, maar hij was €2,95. In de zomer vind ik een enkelbandje altijd heel mooi staan als ik op slippertjes ofzo loop. Ik vind het vrouwelijk en lief staan. Dit enkelbandje is ook verstelbaar, wat heel erg fijn is. Ik heb hem op zijn kortst en nog is hij aardig groot. Gelukkig kan hij niet van mijn voet afschieten en blijft hij wel op mijn voet hangen. Doordat ik hem zo kort draag, blijft er wel een 'sliertje' enkelbandje over en dit kietelt de hele tijd langs mijn enkel. Dit vind ik wel een nadeel, even kijken hoe ik dit op kan lossen of dat ik er nog aan ga wennen.



Ook ben ik naar de H&M geweest. Hier heb ik twee artikelen gekocht. Het eerste artikel is een haarcuff, hij kostte €5,95, wat ik best veel vond, maar ik vond hem zo leuk. Ik hoop dat het elastiekje het een beetje lang volhoudt en als hij wel kapot knapt, dat ik op een of andere manier een ander elastiekje aan vast kan maken. Ik heb nog niet ontdekt hoe ik hem om mijn staart moet doen. Op een of andere manier krijg ik het voor elkaar dat de cuff dan helemaal de verkeerde kant op staat en ik hem niet om mijn staart kan klappen. Weet iemand hoe dit moet? Ik ga hier in ieder geval nog even mee experimenteren. 




Ook heb ik deze haardonut gekocht. Ik gebruik deze vooral om krullen/golven te creëren door er 's avonds mee te gaan slapen. Hij kostte €1,95, maar op een andere donut stond €2,95. Even goed kijken welke je pakt dus!


Als allerlaatste heb ik een agenda gekocht bij de Hema voor €6,75 als ik mij niet vergis. Ik heb een dagagenda gekocht met oog op mijn stage. Als ik in een praktijk ga stage lopen, krijg ik op een dag veel cliënten. Ik wil dit allemaal duidelijk en overzichtelijk in mijn agenda zetten en heb hiervoor veel ruimte nodig. Een dagagenda is dan ideaal. Ik vind het ook heel erg leuk dat hij neonaccenten heeft. De binnenkant vind ik wel een beetje saai, maar ergens ook wel weer heel erg strak en overzichtelijk. Ik ben blij met deze agenda :)




Dit was mijn shoplog met de meeste aankoopjes uit de sale. Heb jij ook nog producten in de sale gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...