dinsdag 28 augustus 2012

Catrice mono oogschaduws

Vandaag heb ik een filmpje voor jullie waarin ik mijn stash van Catrice mono oogschaduws laat zien. Ik ben van plan de komende tijd meer van dit soort filmpjes te maken, waarbij ik dan een deel van mijn stash laat zien van bijvoorbeeld een bepaald merk of een bepaald product. Zouden jullie dit leuk vinden? Bij dit filmpje ontbreekt Bring Me Frosted Cake, dit komt omdat ik deze nog redelijk nieuw heb en ik er nog geen foto's van had gemaakt. Hierdoor zat hij in mijn beautycase waar ik al mijn producten in bewaar die ik nog moet fotograferen voor mijn blog. Toen ik het filmpje ging maken was ik deze oogschaduw helemaal vergeten. Sorry hiervoor!

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat die ene helemaal kapot is. Mooie kleurtjes heb je.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ja daar baal ik ook heel erg van... Ik heb hem niet laten vallen ofzo, dus ik vind het raar dat het gebeurd is.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...