donderdag 23 augustus 2012

Budget tip!

Vandaag heb ik een korte budget tip voor jullie. In het krantje van de Trekpleister zag ik namelijk een dupe van de Beautyblender staan voor maar €2,99. Normaal zijn er wel dupes van de Beautyblender te vinden, maar niet gewoon in de winkel. Trekpleister dus wel, al is het maar tijdelijk. Ik heb hem gehaald en laat hem vandaag zien aan jullie.


Bij mijn Trekpleister stonden nog genoeg sponzen. Hij is alleen in het roze verkrijgbaar, dit vind ik niet zo erg, maar als je niet van roze houdt, is het een minpuntje. 


De spons voelt stevig aan. Hij heeft een mooi puntje waarbij je in de kleine hoekjes kunt komen en een holling waardoor je hem goed kan vasthouden. Met de grote 'platte' onderkant kun je grotere delen van je gezicht doen.

 
De spons links gewoon droog en de spons rechts vochtig. De spons wordt iets groter, maar niet heel erg veel. 


Iets heel raars, toen ik de spons voor het eerst nat maakte om te kijken of hij groter werd en hem uitkneep, kwam er allemaal schuim uit! Ik had de spons nog helemaal niet gebruikt, ik haalde hem uit de verpakking, maakte foto's en maakte hem nat. Hoe lang ik de spons ook 'waste', er bleef schuim uit komen. Heel raar!

Een kort artikeltje, ik heb hem ook nog niet goed kunnen uittesten, omdat ik hem zelf nog maar net heb. Toch wou ik het even met jullie delen, voordat hij niet meer te koop is! Heb jij al een (dupe van de) Beautyblender of ben je van plan deze te gaan halen?

4 opmerkingen:

  1. Er zit geen trekpleister bij me in de buurt :c

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee, ik was pas bij de DA en daar hadden ze ook een beautyblender voor 10 euro , deze vond ik net iets te duur ! Hellaas zit er geen trekpleister bij mij in de buurt weet je misschien of deze ook te koop is bij de kruidvat?

    Liefs Lonn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee jammer genoeg is hij op dit moment alleen bij de Trekpleister te koop. Ik weet niet of Kruidvat eventueel later met deze aanbieding komt. Soms is het dat de ene week het bij Trekpleister in de aanbieding is en de volgende week bij Kruidvat. Even de folder goed in de gaten houden dus!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...