maandag 16 juli 2012

Vernieuwde Colour & Go nagellak

Laatst stonden mijn zusje en ik voor het schap van Essence en viel het ons op dat er bijna geen nagellak  stond. Mijn zusje maakte nog de opmerking: 'Nou dat mogen ze weleens nodig bijvullen.' Ik vond het best raar dat het vak zo leeg was, totdat ik een bericht las dat Essence haar Colour & Go nagellakken gaat vernieuwen. Dat verklaarde heel wat.

De Colour & Go nagellakken krijgen een nieuw flesje, meer inhoud en nieuwe kleuren. Ik vind het flesje er persoonlijk op vooruit gaan, maar ik heb ook mensen gehoord die het echt niet mooi vinden. Nu bevatten de Colour & Go nagellakken 5 ml, maar dit wordt 8 ml. De prijs gaat daarom ook iets omhoog, van €1,29 naar €1,59. Nog steeds super budget dus. Er komen nieuwe kleuren, maar sommige kleuren blijven ook. Ik vind het persoonlijk jammer dat Essence niet ruim van tevoren heeft aangekondigd dat ze hun nagellak gingen veranderen, want nu zijn er een aantal lakjes die ik nog niet heb, maar wel graag zou willen hebben, alleen zijn ze nu niet meer te koop. Een gemiste kans dus.
Hieronder staan alle nagellakken op een rijtje, alle namen die cursief staan, zijn de lakken die al in het assortiment zaten.

Absolute Pure | Sparkling Water Lily | Space Queen | Sweet As Candy | Party Princess | Free Hughs | Naughty & Pink
Ultimate Pink | Off To Miami | Modern Romance | English Rose | Time For Romance | Do You Speak Love | Femme Fatal


Redvolution | Gorgeous Bling Bling | I'm So Very | Little Miss Sunrise | Boho Chic | Cookie Love
Gold Fever | Chic Reloaded | 1000 Miles Away | Wanna Say Hello | Absolutely Blue | Date In The Moonlight

Let's Get Lost | The Boy Next Door | What's My Name | Ballerina's Charm | Break Through | Oh My Glitter!
Stuck On You | I'm Bluetiful! | Love's Recipe | Wanna Be Your Sunshine | L.O.L. | Walk On The Wild Side


Go Bold! | Icy Princess | Grey-t To Be Here | I'm The Boss | Black Is Back | I Love Bad Boys
Hazelnut Cream Pie | Iced Strawberry Cream | Cotton Candy | Iced Latte | Cafe Ole | Cookies & Cream 

Zoals jullie kunnen zien zijn er niet veel oude nagellakken gebleven, afgezien van de nude glam nagellakken, die zijn allemaal hetzelfde gebleven, alleen in een nieuw flesje. Vind jij het jammer dat er zo weinig oude nagellakken overgebleven zijn? Ik vind het leuk dat er zoveel nieuwe kleurtjes zijn, alleen jammer dat ik niet de mogelijkheid heb gekregen om de kleurtjes die ik nog wou even snel te kopen. 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...