zondag 29 juli 2012

Sleek dupe

Vandaag heb ik een leuk nieuwtje voor jullie. Sleek is natuurlijk maar heel beperkt verkrijgbaar, daarom laat ik jullie vandaag een dupe zien van Sleek. Dit palette is goed verkrijgbaar en ook nog goedkoper. Natuurlijk zijn het andere kleurtjes, maar qua vormgeving lijkt het palette heel erg op Sleek.


Dit palette is te koop bij, jawel de Bart Smit! En dat voor maar €2,99. Het is even groot als een Sleek palette, niet heel erg groot dus. De pans van de oogschaduws zijn dan ook niet groot. In de deksel zit een spiegel even groot als het deksel. Handig voor onderweg. Ook zitten er twee sponsapplicators bij het palette, maar deze gebruik ik persoonlijk niet. 


In het palette zitten allemaal vrolijke kleuren. Het is dus geen palette voor meiden die van neutrale kleuren houden. 




In het palette zitten gele, roze, oranje, blauwe, groene en paarse kleuren. Alle kleuren bevatten een mooie shimmer. 


De swatches van de bovenste rij van het palette.


De swatches van de onderste rij van het palette

De swatches zijn dik in orde, de oogschaduws bevatten veel pigment. De oogschaduws zijn zacht, dus je moet niet te hard duwen, want dan duw je zo de oogschaduw kapot. Dit vind ik het enige nadeel, voor de rest ben ik dik tevreden over het palette. Dit palette neem ik dan ook zeker weten mee als ik op vakantie ga. Ik kan er een kleurrijke look mee maken en als ik subtiel een kleurtje wil bij een neutrale look, is de kans groot dat hij in dit palette zit. Wat vind jij van dit palette? Heb je hem al in je bezit of ben je hem van plan te gaan halen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...