vrijdag 20 juli 2012

Sale aankoopjes

In mijn filmpje konden jullie al zien dat ik wat producten had gekocht die uit het assortiment gaan van Catrice. Vandaag wil ik jullie deze producten wat beter laten zien. Als jullie dan nog eventueel wat producten willen kopen, hebben jullie er al een beter beeld bij!

Ik wil jullie eerst de nagellakjes laten zien. 




610 ASHley
Dekt in twee laagjes



860 Browno Mars
Dekt eigenlijk al in een laagje, maar twee laagjes is mooier



700 Birdy Reloaded
Dekt in twee laagjes



410 Pool Party At Night
Dekt eigenlijk al in een laagje, maar twee laagje is wel mooier en zorgt ervoor dat de kleur diepblauwer wordt



630 Sing: Hey Dirty-Lilah
Dekt in twee laagjes, een derde laagje zou nog mooier zijn



220 Lost In Mud
Dekt in twee laagjes



040 Petit Four As Dessert
Dekt in twee laagjes, maar drie laagjes is mooier

Nu komen de overige producten die ik heb gekocht



130 Sitting On A Volcano



270 Grey's Philosophy



01 Nautica



100 Lobster Love


Links de swatch van de gel eyeliner Nautica en rechts de swatch van lipstick Lobster Love



Links de swatch van Sitting On A Volcano en rechts de swatch van Grey's Philosophy
Sitting On A Volcano is een soort duochrome oogschaduw, een beetje paars/bruin, echt heel erg mooi.


En als laatste de nagelstickertjes van Essence

Het is een artikel met veel foto's en weinig tekst, maar de producten hebben verder zelf niet veel uitleg nodig. Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad. Ga jij naar aanleiding van dit artikel nog wat kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...