zondag 22 juli 2012

Ready For Boarding

Essence heeft op dit moment een nieuwe Limited Edition in de schappen liggen: Ready For Boarding. Een collectie die gericht is op de vakantie en zo weinig mogelijk producten meenemen. Dit merk je echt in hun collectie, producten die op twee manieren zijn te gebruiken of duoproducten. Ik vond het niet echt een collectie waarvoor ik naar de winkel zou rennen, maar er spraken me toch wat dingetjes aan. Deze heb ik dan ook gekocht en laat ik vandaag aan jullie zien.

Allereerst de peel off base coat. Deze base coat zorgt ervoor dat je de nagellak van je nagels af kunt trekken, zodat je geen nagellakremover nodig bent. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, want ik ben bang dat ik mijn mooie nagels beschadig. Ik weet namelijk niet of de base coat ook loslaat van je nagels als je je nagels stoot. Dit moet ik dus nog uitproberen, maar ik ben heel erg nieuwsgierig naar deze base coat. Hij kostte €1,79


De laatste twee producten die ik heb gekocht zijn de lip & cheek crème. Deze producten kun je dus zowel op je lippen als op je wangen gebruiken. Ik heb beide kleuren meegenomen, de eerste kleur is een beetje een rood/roze tint en de twee kleur is echt een koraaltint. Heel erg mooi. Op je lippen trekt de kleur een beetje in je lippen waardoor je kleur blijft zien. Het nadeel is wel dat je lippen er droog van worden, dus een lippenbalsem eronder is eigenlijk wel een must. Deze lip & cheek crèmes kostten €2,49 per stuk. 





Je ziet dat er een reliëf zit in de crème, dit vind ik een leuk detail.






Links is 01 Sending You Kisses en rechts is 02 Beauty On Tour

De crèmes smelten door de warmte van je vinger en zijn hierdoor ook heel mooi in je huid te blenden. Hierdoor hoef je niet met clownswangen rond te lopen. Ik vind het hele mooie producten en vind dit eigenlijk ook de musthaves van de collectie. Het was wel een beetje raar dat mijn Kruidvat geen van de nagellakjes had staan, gelukkig hoefde ik er ook geen een. Ik weet niet of ze al op waren, wat me sterk lijkt omdat de rest van het schap nog helemaal vol stond en de testers nog niet waren gebruikt, of dat ze gewoon niet zijn binnengekomen. Heb jij al wat van deze collectie of sla jij deze collectie over?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...