dinsdag 31 juli 2012

Nagellak remover pads

Vandaag heb ik een handige tip voor jullie als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of een weekje weg. Thuis vind ik het niet erg om met wattenschijfjes en een fles nagellakremover aan de slag te gaan, maar als ik weg ga, vind ik dit toch altijd veel ruimte innemen. Ook ben ik altijd bang dat de fles nagellakremover op een of andere manier gaat lekken en dat alles er dan onder zit. Vroeger deed ik altijd mijn nagellakremover in een plastic zakje dat ik dichtknoopte, maar nu heb ik grote flessen die niet in een plastic zakje passen. Bij de Action kwam ik een ideale oplossing tegen.


Namelijk nagellak remover pads! Geen gedoe meer met wattenschijfjes en nagellakremover. Alles wat je nodig hebt zit in een klein doosje. Ik heb de geur Strawberry, bij onze Action hadden ze ook nog Aloe Vera. 


Op de achterkant staat dat de pads de nagels niet uitdrogen en de nagelriemen verzacht. Ik was altijd mijn handen nadat ik mijn nagellak eraf heb gehaald en verzorg mijn nagelriemen. Dit doe ik altijd, ongeacht ik nagellakremover met of zonder aceton heb gebruikt.


Voor maar €0,95 krijg je 2 doosjes met daarin elk 30 pads. In totaal dus 60 pads! Ik vind dit echt geen geld. Als je even kijkt naar wat ik normaal kwijt ben. Ik koop dan 80 wattenschijfjes voor €0,54 en een fles nagellakremover van 250 ml voor €0,99. Ik heb dan wel iets meer, maar ben ook meer kwijt. Ik ben altijd veel watjes en nagellakremover nodig om alle nagellak van mijn nagels af te poetsen.


Zo ziet het eruit, pads doordrenkt met nagellakremover. Ze werken heel snel, met twee pads heb ik alle nagellak van mijn nagels af. Ik vind het wel een beetje een rare geur, je ruikt chemische aardbeien, maar het is altijd beter dan de vieze geur van originele nagellakremover. Ik vind dit echte aanraders voor op vakantie, maar misschien ook wel voor gewoon thuis. Ik ben alleen een beetje bang dat de pads op een gegeven moment uitgedroogd raken. Ik ga deze eerst opmaken en dan bekijk ik wel of het me zo goed bevalt dat ik mijn nagellakremover inruil voor deze pads. Wat vind jij van nagellak remover pads of heb je ze nog nooit gebruikt?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ooit geprobeerd, vond ze niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan, ik vind heel veel nagellakremover pads ook niet fijn

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...