woensdag 25 juli 2012

Maybelline Color Tattoo

Zodra ik het bericht las dat de Color Tattoo's van Maybelline naar Nederland zouden komen, kon ik niet wachten tot het moment aan was gebroken. Ik was al een aantal keer naar de Etos geweest, maar steeds zag ik ze niet liggen. Ook het Kruidvat en Trekpleister had ze nog niet binnen. Totdat ik ze eindelijk een keer bij Kruidvat zag liggen. Op dat moment was er een actie waardoor ik €7,99 betaalde voor een Color Tattoo in plaats van €9,99. Ik nam de kleur Invisible White mee. Dit omdat het me een handige kleur leek, omdat hij alle kleuren beter uit laat komen.


De bovenkant 


De onderkant

Ik vind het jammer dat de barcode boven op de deksel staat. Ik had het mooier gevonden als de bovenkant en onderkant omgedraaid was. 


Waar ik ook van baal, is van Kruidvat zelf. Ze plakken altijd van die lelijke stickers op hun verpakkingen die er heel moeilijk af te halen zijn en van die lelijke plakresten achterlaten. Hier heb ik echt een hekel aan en ik vind het ook de foto's verpesten.



Maar ik had deze Color Tattoo gekocht met het doel mijn oogschaduws beter te laten uitkomen. Maar doet deze Color Tattoo dat ook? 


Links heb ik de oogschaduw geswatcht zonder basis en rechts over de Color Tattoo heen. Zoals jullie kunnen zien wordt de kleur veel intenser als hij over de Color Tatoo wordt aangebracht. Hier ben ik heel erg blij mee. Ik heb de Color Tattoo al veel gebruikt. Hij zou moeten blijven zitten onder oogschaduwbasis, maar dit is niet het geval op mijn vettige oogleden. Met oogschaduwbasis blijft hij keurig op zijn plek zitten, maar vergeet ik dit, dan trekt hij heel erg in de lijntjes. Ik vind het een hele fijne Color Tattoo, maar zou niet zo nodig nog meer kleuren moeten. Ja misschien nog een matte, want nu zie je wel altijd een klein beetje de shimmer van de Color Tattoo er doorheen, maar er is geen matte witte Color Tattoo, alleen een matte taupekleurige. Heb jij al een Color Tattoo en wat vind je ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...