zaterdag 28 juli 2012

Maskertje

In mijn opgemaakt filmpje zagen jullie ook dat ik een masker had opgemaakt. Toevallig had ik wat foto's gemaakt toen ik dit masker ophad en deze wil ik vandaag graag aan jullie laten zien.


Het masker liet me er namelijk supereng uitzien! Ik leet net een spook en zelfs al lachte ik, dan zag het er nog griezelig uit. Ik heb zelf superhard gelachen om de foto's en hopelijk kunnen jullie dat ook doen!



Ik had een haarbandje in van de Action en voor het eerst heb ik geen masker in mijn haar gesmeerd. Ik vind het dus een dikke aanrader en ga hem nu elke keer gebruiken als ik een masker opdoe. 


Half opgedroogd en nog half nat. 


Hij barstte als hij opgedroogd was en ik bewoog mijn gezichtsspieren


Haha eng! Alsof ik hele diepe rimpels heb. Het lijkt ook alsof ik een heel klein oor heb. Oh wacht, misschien is dat ook wel gewoon zo...

Ik hoop dat jullie zo'n kort artikeltje toch leuk vinden. Heb jij ook weleens foto's gemaakt als je een maskertje ophad, daarna teruggekeken en er heel hard om moeten lachen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...