woensdag 18 juli 2012

Etos stripers

Etos heeft een Limited Edition voor de zomer en deze Limited Edition heeft ook stripers. Dit vind ik heel leuk nieuws, want stripers zijn in de winkels meestal niet zo makkelijk te vinden. Etos heeft vijf stripers en ze kosten €1,99 per stuk. Ik nam er drie mee, naast deze drie kleuren is er ook nog een gele striper en een bordeauxrode striper. 


Voor degenen die niet weten wat een striper is, een striper is een flesje nagellak maar heeft een heel dun kwastje zodat je mooie tekeningen op je nagels ermee kunt maken. Stripers worden heel veel bij nail-art gebruikt. Ik heb zelf al een witte, zwarte, felroze en een zilveren, maar ik ben altijd op zoek naar nog meer kleurtjes stripers. De reden dat ik de gele en bordeauxrode striper liet liggen, is omdat ik niet denk dat ik ze veel ga gebruiken en dat vind ik dan zonde.

De swatches van de stripers, ik heb gewoon willekeurig wat streepjes op een nepnagel gezet. 




De lichtroze is niet goed te zien op een doorzichte nepnagel, maar deze is ook prima gepigmenteerd. De lichtblauwe is misschien nog wel het minst goed gepigmenteerd, hier moet je misschien twee keer over je nail-art om een mooie dekken lichtblauwe kleur te krijgen. Ik vind dit hele fijne stripers en ik raad ze ook echt aan om ze te gaan halen. Dus als je de kans hebt en ze zijn nog bij jouw Etos: meenemen die handel! Het kan zijn dat ze er al niet meer zijn, omdat het toch een Limited Edition is. Maak jij gebruik van stripers of iets anders om een nail-art te maken?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...