dinsdag 17 juli 2012

Essence Miami Roller Girl

Gisteren kreeg ik toch zo'n leuk bericht van Essence. Er komt namelijk rond augustus weer een nieuwe Limited Edition uit, namelijk Miami Roller Girl! Deze Limited Edition bestaat uit hele leuke producten en vrolijke kleurtjes die mij heel erg blij maken! Er wordt gezegd dat het neonkleuren zijn en dit hoop ik van harte. Betaalbare neonkleuren, wie wil dat nou niet? Laten we snel gaan kijken naar de mooie producten.


Als eerste twee lipbalms. Wanneer de lipbalm in aanraking komt met je lippen, verandert hij van kleur. Hierdoor zal hij er bij iedereen anders uitzien. Verkrijgbaar voor €1,99 en in de kleuren 01 Miami Heat en 02 Miami P'ink




Hier ben ik echt heel erg benieuwd naar en ik denk wel meerdere meiden. Essence brengt ook een ombre blush uit! Deze wil ik echt hebben. Hij gaat €2,79 kosten en is verkrijgbaar in de kleur 01 Dates On Skated


Een product wat ook bij deze Limited Edition hoort en waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee moet, zijn deze haarextensions. Ik ben bang dat ze er heel erg nep uitzien. Dat zou ik jammer vinden, want ik vind ze eigenlijk best leuk! Verkrijgbaar voor €1,49 en in de kleuren 01 Bienvenido A Miami, 02 Miami Heat en 03 Miami P'ink




In deze Limited Edition zitten ook drie oogschaduws. Ik vind het mooie kleurtjes, maar ze lijken een grove glitter te bevatten wat ik weer minder vind. Meestal zorgt dit voor veel fall-out. Deze ga ik sowieso wel even in de winkel bekijken en swatchen! Verkrijgbaar voor €1,59 en in de kleuren 01 Bienvenido A Miami, 02 Vice, Vice Baby en 03 Miami P'ink


Als laatste de nagelakjes, ik hoop dat dit echte neonkleurtjes zijn die goed dekken, maar ik vrees het ergste. Aan de foto te zien lijkt het een lakje met een sorbetfinish, een lakje dat niet goed dekt en ook niet goed hoort te dekken. Dit vind ik heel erg jammer, want ik vind het zulke leuke kleurtjes! Hier ga ik zeker naar kijken in de winkel. Misschien met een wit lakje eronder dat ze er heel mooi uitzien. Verkijgbaar voor €1,59 en in de kleuren 01 Bienvenido A Miami, 02 Miami P'ink, 03 Four Wheel Drive en 04 Miami Heat.

Wat vinden jullie van deze collectie en waar ga je zeker even naar kijken? Ik ga alle producten bekijken en ik ben bang dat er best veel van deze producten in mijn mandje zullen belanden!

2 opmerkingen:

  1. wel grappig dat ze haarextensions er bij hebben gedaan xd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook. Ben benieuwd of het ook wat is

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...