zaterdag 21 juli 2012

Essence Colour Arts

Vandaag heb ik nieuws over een Limited Edition van Essence waar ik zelf helemaal gek van ben. Ik kan niet wachten totdat hij uitkomt en wat baal ik dat dit een Limited Edition is! Met deze Limited Edition kun je namelijk je eigen kleuren mengen voor oogschaduw, nagellak en lipgloss. Dat klinkt toch superleuk? Laten we snel gaan kijken!


Allereerst zijn er de pigmenten, dit is de basis voor je nagellak, oogschaduw of lipgloss. 
01 Studio 54
02 Smell The Caramel
03 Box Of Chocolates
04 Broadway Starlet
05 Niet verkrijgbaar in Nederland
06 WOW It's Orange
07 Safety First
08 Niet verkrijgbaar in Nederland
09 Be My Brightsmaid
10 Fairy Dust
11 Cotton Candy
12 Miss Piggy's Lollipop
13 Niet verkrijgbaar in Nederland
14 Strawberry Smoothie
15 Niet verkrijgbaar in Nederland
16 Blueberry Muffin
17 Niet verkrijgbaar in Nederland
18 Little Mermaid
19 Kiss The Frog
20 Black Sparrow
Zoals jullie kunnen zien zijn er helaas een aantal kleuren die niet naar Nederland komen. Dit vind ik persoonlijk wel jammer, want het zijn allemaal supermooie kleuren. Eigenlijk wil ik ze allemaal, dus ik hoop dat ze ze bij mijn Kruidvat allemaal binnen krijgen. Ze kosten €2,49 per stuk.

 



Dan zijn er drie basissen waarmee je de pigmenten kunt mengen, namelijk een eye base, een lip base en een nail base. De eye base is een transparante oogschaduwbasis waarmee je de pigmenten goed kunt laten plakken op je ooglid, maar als gewone oogschaduwbasis kun je hem ook gebruiken! Deze kost €1,79. De lip base is een transparante lipgloss waarmee je je pigmenten op je lippen kunt plakken. Volgens Essence moet je eerst deze lip base aanbrengen en daarna de pigmenten. Ik verwacht dat de lip base plakkerig is en ik hoop dat de pigmenten een beetje lang blijven zitten hierdoor. De lip base kost ook €1,79. Als laatste heb je een nail base. Dit is gewoon een blanke lak waarmee je je pigmenten kunt mengen zodat je een mooie nagellakkleur krijgt. Je kunt dus ook gewoon een andere blanke lak gebruiken. Deze kost €1,59. 



Als laatste twee hulpmiddelen om de pigmenten te gebruiken. Allereerst de mixing jars, hierin kun je pigmenten onderling mengen en ook mengen met je lip base of eye base en hierin bewaren. Heel handig dus! De prijs van deze twee mixing jars is €1,29. Als laatst is er een applicator toegevoegd aan de collectie. Dit is geen spons, maar een applicator van rubber. Hierdoor blijven de pigmenten goed plakken en kun je ze makkelijk aanbrengen op je lippen of ogen. Deze kost ook €1,29.

Wat vind jij van deze collectie? Ik vind hem echt geweldig en wil eigenlijk alles uit deze collectie aanschaffen, behalve de blanke lak. Dat wordt dan wel even een investering, maar deze geweldige collectie komt jammer genoeg niet meer terug. Dat wordt dus flink inslaan!
Tip: bij de Action kun je een blanke lak kopen voor €0,45 ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...