maandag 30 juli 2012

DA nagellak

Vandaag wil ik jullie laten kennismaken met een nagellakmerk dat niet heel vaak in de spotlight staat. DA heeft namelijk haar eigen nagellakmerk. Ik merk dat ik niet vaak wat over dit merk lees, maar dat ik er zelf ook niet over schrijf. Dit komt omdat ik nog niet zo lang geleden kennis heb gemaakt met dit merk, omdat ik het cadeau kreeg. Normaal liep ik het altijd voorbij als ik in de DA was, maar nu blijf ik altijd even staan om te kijken of ze nog leuke lakjes hebben. Toen ik een cadeaubon van de DA kreeg op mijn verjaardag wist ik eigenlijk dat ik naar de DA lakjes ging kijken. Zo gezegd zo gedaan en dit was mijn buit.

Als eerste heb ik dit lakje, 014 Happy Hour. Op de foto komt het niet heel goed over, maar dit is een soort duochrome lakje met goud en paars. Bij de swatch zie je het beter. Ik vind hem echt supermooi. Hij heeft wel meerdere laagjes nodig voor een volledige dekking, drie laagjes is okee, maar met vier laagjes vind ik hem wel mooier. Gelukkig droogt de lak heel snel.



Dit is 049 Ice Land, een mooie babyblauwe crème lak. Hij dekt in twee laagjes en heeft geen shimmer, maar is gewoon heel mooi babyblauw. 



057 Love is net zoals het lakje hierboven ook zonder shimmer. Alleen is dit lakje knalroze. Niet fluor- of neonroze, maar wel heel mooi knalroze. Op dit moment heb ik hem op mijn teennagels en hij doet mijn voeten er echt bruiner uitzien. Mooi meegenomen toch? ;)



Het enige lakje zonder naam, maar dit is nummer 104. Deze heb ik opnieuw gekocht, omdat de andere bijna op was. Ik denk dat dit een oudere lijn is, die geen namen heeft. Deze nagellak is niet mooi op de foto te krijgen, in het echt is hij zoveel mooier! Je ziet dan de shimmer heel erg mooi en vooral in het zonlicht. Een ongelofelijk mooi lakje waar ik helemaal verliefd op ben.



Ik vind dat DA hele mooie nagellak heeft en ook echt een heel breed assortiment. Er zit voor iedereen wel een kleurtje bij dat ze mooi vinden. Ik zou zeggen: bekijk de volgende keer dat je een DA binnenloopt ook even hun nagellak. Heb jij al een nagellakje van de DA?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...