dinsdag 24 juli 2012

Cruise Couture

Laatst liet ik jullie de gel eyeliner zien van de Cruise Couture collectie zien van Catrice en toen bedacht ik me dat ik ook nog een palette had liggen uit deze collectie. Deze had ik jullie nog niet laten zien en dit ga ik dus bij deze doen!


Ik vind de vormgeving van het palette echt heel erg leuk. Het ziet er vrolijk uit en door middel van een magneetje sluit het palette ook krachtig. Dit vind ik fijn, want dit voorkomt dat hij per ongeluk losschiet als ik hem meeneem. Ik vind het palette wel heel dun, ik had hem wat dikker verwacht. Ik vind dit niet erg, want zo neemt hij minder ruimte in :)



Ik vind de kleuren die in het palette zitten echt mooi. Rood, wit, blauw en oranje, doet je dat niet ergens aan denken? Het deed mij in ieder geval denken aan de Nederlandse vlag met de wimpel. Dit palette kun je dus heel erg goed gebruiken bij het WK, EK of Koninginnedag! 


Vooral de oranje en lichtblauwe kleur vind ik echt geweldig! Je kunt veel kanten mee op met dit palette. Hij kostte eerst €4,99, maar ik heb hem nu in de kortingsbakken zien liggen voor €2,50. Als jij dit palette nog tegenkomt, twijfel niet en gooi hem in je mandje! Het is een mooi palette dat bij veel gelegenheden gebruikt kan worden. En een rode oogschaduw, zo vaak kom je die niet tegen. Ik vind het bijzonder en heb ook weleens de neiging gehad om rood in mijn ooglook te verwerken, maar toen had ik geen rode oogschaduw. Nu heb ik die wel en kan ik mijn creativiteit uiten. Heb jij dit palette of wil je dit palette nog kopen en wat vind je ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...