maandag 23 juli 2012

Budget tip

In mijn filmpje vertelde ik over de scrub die op was en dat ik de douchegel ervan toch had gekocht. Vandaag toch een artikel over de scrub en de douchegel, want misschien is hij nog wel verkrijgbaar bij jouw Action en hij is te lekker om er geen artikel over te schrijven. Eigenlijk wil ik de hele tijd de pot scrub open in mijn kamer hebben staan om elke keer eraan te kunnen snuffelen, want ik ben verliefd op de geur!





Beide producten ruiken naar grapefruit en mandarijn, echt goddelijk. Ik kan het niet goed omschrijven, want ik vind het niet per definitie naar grapefruit en mandarijn ruiken, maar het ruikt echt heel lekker. Happy days vind ik een goede naam voor de producten, want het maakt mij echt blij. De douchegel is zonder parabenen, zeep-vrij en pH huid neutraal. Heel goed nieuws dus :) 


De scrub zou ik "sappig" noemen. Het is niet een droge scrub, maar er zit ook een vloeistof bij (ik denk olie?), waardoor je makkelijk kunt scrubben, maar ook wel makkelijk teveel pakt. Ik ben bang dat deze pot zo op is, want ik vind hem echt heel fijn. Het zout prikt wel in wondjes, dus kijk uit. Ook zou ik hem niet gebruiken als je net je benen hebt geschoren, omdat je huid dan best gevoelig is.

De scrub kost €1,39 en de douchegel €1,49, echt geen geld dus. Hier is de scrub helaas al uitverkocht en staan de douchegels er nog wel. Ik blijf kijken of hij terug komt en als dit het geval is, sla ik gelijk even een voorraadje in ;) Heb jij al een douchegel of scrub van de Action en wat vind jij ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...