vrijdag 27 juli 2012

Budget tip

Vandaag heb ik een budget tip voor jullie. Bij de Action is een dupe te koop van Burberry parfum, namelijk deze:


Bij de Action is een parfum te koop die er heel erg op lijkt qua uiterlijk, maar ook qua geur. En het goede nieuws is, de parfum van Burberry kost €46,95, maar de parfum van de Action kost maar €1,59! Ik moet zeggen dat ik Burberry zelf niet thuis heb, maar ik heb hem wel een keer in de parfumerie geroken. Op mijn huid ruikt hij bijna hetzelfde als de parfum van de Action.




Qua doosje zie je heel erg dat dit parfum ge├»nspireerd is op het parfum van Burberry. De naam van dit parfum is gewoon heel simpel: Stripes & squares. Het is een grote fles, namelijk 100 ml en een eau de parfum. En dat voor €1,59, het is bijna niet te geloven.



De fles ziet er eigenlijk maar saai uit, doorzichtige flacon met doorzichtig parfum, kleurloos en geen leuke accenten op de fles. Maar ja, het kost natuurlijk ook niets, dus hier kun je eigenlijk niet over vallen. Ik ben niet goed in geur omschrijven en dit ga ik ook niet doen, omdat een geur op iedere huid anders uitpakt. Ben je nieuwsgierig geworden of vind je de parfum van Burberry lekker, ga dan vooral even ruiken bij de Action! Er staan eigenlijk altijd wel testers waardoor je de parfum kunt testen. Tenminste dit is zo bij onze Action. Heb jij parfum van de Action in je bezit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...