woensdag 13 juni 2012

Persoonlijke updates

Hallo allemaal! Zo dat is lang geleden, zo lang geleden dat ik bijna het wachtwoord van mijn blog niet meer wist haha. Vandaag even een persoonlijke update. Ik ben bijna klaar! Vandaag had ik heerlijk een dagje vrij en die heb ik gebruikt om een beetje met school bezig te gaan en vooral veel bij te slapen. Vrijdag heb ik mijn laatste toets, volgende week woensdag moet ik nog even een verslag inleveren en dan is het wachten op de herkansingen! 2 juli is mijn herkansingsweek. Ik heb al een onvoldoende terug, dus de vakantie duurt nog heel even. Ik zal het in ieder geval veel minder druk, dus jullie kunnen weer updates verwachten! Ik zal wel weer even in het blogritme terug moeten komen ;) Maar wat heb ik het bloggen gemist. Hoe is de laatste periode bij jou verlopen? Ook zo druk of had je het wat rustiger? 

4 opmerkingen:

  1. Ik zit nog op school terwijl de rest van de klas op stage is haha :p ik moet mijn achterstand bijwerken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah vervelend! Hopelijk heb je snel je achterstand bijgewerkt :)

      Verwijderen
  2. Leuk dat je weer tijd krijgt om te bloggen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar ben ik ook blij om, ik heb het echt gemist

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...