donderdag 21 juni 2012

Eindelijk....

Eindelijk heb ik weer een beetje tijd om te bloggen. En wat heb ik het bloggen gemist! Vandaag tijd voor swatches van verschillende nagellakken. Ik kwam erachter dat ik wel alle make-up van de make-up doos van mijn verjaardag heb laten zien, maar niet de nagellak. Vandaag dus de swatches van de nagellakken! De nagellakken hebben geen namen. Vandaag daarom veel foto's en weinig tekst.


Op naar de swatches!


Een klein beetje streperig, maar met een extra laagje prima op te lossen. Een mooie oranjebruine kleur. 


Een roze/rode kleur. Vooral bij het eerste laagje echt rozig. Heel mooi klassiek, maar net anders. Een rode kleur die ik wel zou dragen en dat zegt veel. 


Op deze kleur ben ik echt verliefd. Hij dekt niet goed, maar is denk ik heel erg mooi over een paars lakje als basis. Hij heeft mooie holografische glitters. Jammer genoeg dekt dit lakje opzich niet goed.


Dit laatste lakje dekt ook niet goed, maar heeft zo'n mooie shimmer! Hij is opzich best naturel, maar door die shimmer valt hij toch op.

Ik vind deze nagellakken echt heel erg mooi. Jammer genoeg dekken ze niet allemaal perfect, maar met die mooie kleuren vergeef ik dat ze wel. Ben jij weleens aangenaam verrast door een 
nagellak?

4 opmerkingen:

  1. Mooie lakjes, voor die laatste vind er prachtig uitzien! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook :) Alleen jammer dat hij niet zo goed dekt, ik moet daar even een oplossing voor verzinnen, want ik wil hem niet laten verstoffen in mijn nagellakdozen

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...