donderdag 10 mei 2012

Winactie

Op sillysilsil waren er de afgelopen tijd heel erg veel winacties. Ik ben dol op winacties en heb dus ook fanatiek meegedaan. Toch was ik heel erg verbaasd toen ik mijn naam in het rijtje met winnaars zag staan. Ik win namelijk nooit wat. Maar wat was ik blij! Een paar dagen geleden heb ik mijn pakketje ontvangen en vandaag wou ik aan jullie laten zien wat ik nu precies heb gewonnen.

Ik laat de envelop niet zien, want hierop staat ook mijn adres enzo. 
De envelop was in ieder geval flink toegetakeld toen ik hem in mijn handen kreeg en ik begon een klein beetje te vrezen voor de inhoud.  


Gelukkig was daar niets mee aan de hand! Hoewel de envelop helemaal nat was, zag alles in de envelop er nog droog uit. Ik wist dat ik een lipgloss van Too Faced had gewonnen, maar ik zag dat het niet het enigste was wat in de envelop zat. 


Er zat ook een visitekaartje in, wat een mooi en stevig kaartje, en een persoonlijk briefje. Maar wat er nog meer in zat. 





Een sample van een hair butter van The Body Shop! Hier ben ik heel benieuwd naar en ben echt heel blij dat ik dit sample heb mogen ontvangen.


Op naar mijn werkelijke prijs, de lipgloss van Too Faced. 




Het is een Mirror Mirror Lipgloss in de kleur I'm Perfect. Ik vind hem ook perfect, dus dat komt heel erg mooi uit! 


Een leuke tekst op de achterkant. Hierdoor blijft een product toch langer bij me hangen en gebruik ik hem ook vaker. Een handige marketingtruc dus! 




I'm Perfect is voor mij een mooie nude kleur. Deze kleur bevat ook  mini gouden glittertjes. Niet te opvallend, maar wel heel erg mooi. De lipgloss heeft een hele mooie glans, waardoor je lippen heel mooi glanzend zijn. Hier hou ik persoonlijk van. 

Mijn conclusie: een lipgloss die ik snel zal pakken, omdat hij bij heel veel verschillende looks kan. Ik ben heel erg blij dat ik deze lipgloss heb gewonnen. Silja bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...