zaterdag 12 mei 2012

Vliegen als een kolibrie

Vanaf juli/augustus 2012 kunnen we met Catrice vliegen als een kolibrie. Catrice brengt namelijk weer een nieuwe limited edition uit, genaamd Coolibri, geïnspireerd op het mooie kleine vogeltje, de kolibrie. Dit zie je vooral heel erg goed terug in de kleuren van de producten. Laten we snel gaan kijken naar de producten!

Eerlijk gezegd loop ik niet warm voor deze collectie. Nu moet ik eerlijk toegeven, vaak als ik in de winkel sta, vind ik de collectie dan leuker dan ik eerst had verwacht. Misschien blijken er wel pareltjes bij te zitten die met mij mee naar huis gaan.

Als eerst de Eye shadow pen in Precious Nectar, Birds Flying High, Virgin Forest en Exotica. Deze gaan €3,49 kosten. Het zijn oogschaduws in de vorm van een pen. Ze doen met een beetje denken aan het highlighterpen die Catrice in zijn assortiment heeft zitten. Misschien lijkt de bovenste kleur zelfs wel op die highlighter! Ik weet het niet. Ik vind de koraalrode (zo ziet hij er tenminste uit op het plaatje) wel een product waar ik even naar ga kijken als deze collectie in de winkel ligt. Zoveel rode oogschaduw heb ik niet en af en toe mis ik toch wel een mooie rode kleur. Maar ook de blauwe en groene vind ik heel erg mooi. Ik denk dat ik het meest benieuwd ben naar deze producten. Genoeg hierover gekletst, op naar het volgende product!


Het volgende product is een eyeliner. Hij heeft Golden glow eye liner in Precious nectar. Hij gaat €2,99 kosten. Ik vind het leuk dat Catrice dezelfde naam geeft aan producten die dezelfde tint hebben. Dit creëert een mooie eenheid. Ik zal deze eyeliner niet gaan kopen, omdat ik al genoeg eyeliners heb en ze niet heel erg vaak gebruik. 


Laat je niet afschrikken van de felle kleuren die deze lipglosses hebben! Ze zijn semi-transparant en zullen dus lang niet zo fel zijn op je lippen. Het zijn de Nectar gloss in Birds Flying High, Feathery Pink, Gorgeous Blossom en Exotica. Deze lipglosses zullen €3,79 gaan kosten. Deze lipglosses zal ik laten liggen. Ik heb zoveel lipgloss liggen en draag het ook nog niet elke dag. Het zou voor mij geldverspilling zijn.


Een product wat ik dan wel weer leuk vind is de Colour refreshing lip balm die €4,99 kost. Deze lipbalm reageert met de pH-waarde van je lippen en zal dus bij iedereen anders staan. Het zorgt voor een natuurlijk kleur die niet te opvallend is. Ik vind hem leuk, maar wel duur, ja af en toe ben ik echt een krent. Ik weet dus nog niet of deze in mijn mandje zal belanden. 


Een product dat ik ook leuk vind, maar dat is sowieso niet ga kopen, is de Jelly cheek tint in Abloom. Deze gaat €3,99 kosten. De reden dat ik hem niet ga kopen, is dat ik al heel erg veel blushes heb die ik op dit moment verwaarloos. Deze Jelly cheek tint is ook geschikt voor je lippen. Lekker makkelijk, want heb je een product waar je twee dingen mee kan. Handig voor op vakantie! Ook omdat je het met je vingers aan kan brengen en dus geen kwastje nodig bent, scheelt weer ruimte in je tas. 



Op naar het laatste product, de nagellakjes. Deze Ultimate nail lacquer zullen uitkomen in de kleuren Birds Flying High, Twist of Lemon, Abloom, Exotica en Virgin Forest en €2,49 gaan kosten. Misschien ga ik hier nog wel een of meerdere kleurtjes van halen, want ik vind ze wel lekker zomers!




Wat vind ik nou van deze collectie? Ik vind het superleuke verpakkingen met die bloemen en de kolibrie, maar ik loop er niet echt warm voor. Dit ligt meer aan de spullen die ik al heb dan aan het feit dat de collectie niet leuk is. Ik zou het alleen zonde vinden als ik dingen ga kopen die dan ongebruikt in mijn lades liggen. Wat vind jij van deze collectie? Naar welke producten ben jij benieuwd en welke producten ga je sowieso kopen?

Bron foto's

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...