vrijdag 11 mei 2012

Tijd voor lekker eten

Op heel veel blogs zie ik altijd de zogenaamde 'foodfoto's langskomen. Ik vind dit altijd zo leuk en vooral lekker om te zien. Daarom laat ik jullie vandaag allemaal foodfoto's zien. Waarschuwing: deze foto's kunnen voor een hongergevoel zorgen.
Het zijn vooral veel ongezonde dingen, maar ook salades, fruit en wraps. Ik vind zulke foodfoto's heerlijk om te bekijken, vooral als ik ze zelf niet kan eten. Zo heb ik toch nog een klein beetje het gevoel dat ik ervan kan genieten, al kan ik ze dan niet proeven. 

Ik zou zeggen geniet ervan!












































Wat vind jij van foodfoto's? En wat vind jij lekker eten?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...