maandag 14 mei 2012

Take me on a cruise

Twee dagen geleden liet ik jullie een limited edition zien van Catrice. Nu is er bij mij een beetje verwarring ontstaan, want er komt in juni 2012 nog een limited edition uit van Catrice, namelijk Cruise Couture. Dit is dan wel heel erg kort op elkaar, maar ik heb gezocht en overal zie ik het toch zo staan. Misschien komt de collectie Catrice Coolibri pas eind juli, begin augustus en dan zit er nog best wel een poosje tussen. Nou genoeg hardop gedacht, tijd voor de collectie!


We beginnen met een mooi oogschaduwpalette. Hij doet me een klein beetje denken aan de Big City Life paletten, maar de indeling is wel heel anders. Ik denk dat het palette ook weer van karton is. In het palette zitten twee blauwtinten, een cranberry rode kleur, een peachy kleur en in het midden een witte oogschaduw. Dit palette zal €4,99 gaan kosten. Deze hoop ik echt te kunnen bemachtigen, want wat vind ik de rode en peachy kleur mooi! 

Om in de marinestijl te blijven brengt Catrice een donkerblauwe gelliner aan in de kleur 01 Nautica. Deze gaat €3,99 kosten. Veel zijn gek op gelliners, ik zelf ook. Ik vind ze veel makkelijker aan te brengen dan liquid eyeliners. 


Bij zoveel water hoort natuurlijk een waterproof mascara heeft Catrice natuurlijk gedacht. Daarom zit er in deze collectie een Cruise Couture Lashes To Kill Waterproof Volume Mascara in 010 Black. Deze gaat €3,99 kosten. Mocht je deze mascara heel fijn vinden en allemaal back-ups willen gaan inslaan? Niet nodig, deze mascara zit namelijk gewoon in het vaste assortiment. Scheelt je weer een sprintje naar het Kruidvat!


Ook voor deze blush hoef je geen sprintje te trekken, hij zit namelijk ook in het vaste assortiment. Het gaat hier om de Defining Duo Blush 050 Apricot Smoothie die €3,49 kost. 

Het lijkt wel een klein beetje alsof je voor deze collectie eigenlijk niet naar de winkel hoeft, want ook de volgende twee producten die ik je laat zien zitten in het vaste assortiment. Dit zijn de Ultimate Shine Lip Colour in 110 Shy Flamingo en 220 Mrs. Brightside. Deze lipsticks kosten €3,99 per stuk. Shy Flamingo komt in dit artikel voor, hier kun je ook swatches vinden. 


Een product waarvan je eentje met een gerust hart kunt laten liggen, maar ook een product die je wel mee moet nemen. Als je hem mooi vindt tenminste. De Lip Appeal Lip Gloss in de kleur 060 Coralista zit in het vaste assortiment, dus daarvoor hoef je niet te rennen. C01 Welcome To Pink Tropez is echt wel een limited kleur, dus als je die wilt hebben... Dat wordt toch een sprintje trekken. Deze lipglosses kosten €3,79 per stuk.

De nagellakjes, gelukkig wel allemaal nieuwe kleuren. Deze nagellakken kosten €2,49 per stuk en zijn verkrijgbaar in de kleuren C01 Hi, Society!, C02 Jetsetter, C03 Welcome To Pink Tropez, C04 Feel The Yacht Beat en C05 Nautica.



Als laatste nog een schattig make-up tasje dat €3,49 gaat kosten. Het make-up tasje past heel erg goed bij de rest van de producten, dus nu weet je waar je je nieuwe make-upjes in kunt stoppen als je op reis gaat!
Wat vind ik nou van deze collectie? Eerlijk gezegd ben ik een klein beetje teleurgesteld. Zoveel producten uit deze collectie zitten in het vaste assortiment. Hierdoor ga ik niet speciaal voor deze collectie naar de winkel, want ik weet dat ik ze eigenlijk ieder tijdstip kan kopen. Het palette vind ik leuk, de gelliner laat ik liggen en misschien neem ik nog een of twee van de nagellakjes mee. Om alleen voor een palette steeds naar de winkel te gaan om te kijken of de nieuwe collectie er al is, nee dan haak ik af. Jammer Catrice, want ik denk dat jullie er iets beters van hadden kunnen maken, vooral als ik kijk naar de limited edition Coolibrie. 
Wat vinden jullie van de collectie en welke producten willen jullie graag hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...