donderdag 10 mei 2012

Primark shoplog

Vorige week had ik vakantie en ben ik samen met mijn zusje en moeder naar de Primark in Rotterdam geweest. Daar kon ik natuurlijk niet met lege handen vertrekken. Vandaag laat ik jullie zien wat ik er allemaal heb geshopt! 







Een beetje zelfspot mag toch wel? Ik vond ze in ieder geval leuk! De bovenste twee kostten €1,50 per stuk en de Miss Piggy hipster kostte €3,-. Geen geld dus :)

Qua kleding ben ik niet heel erg goed geslaagd, maar wat ik wel heb gekocht, vind ik ook echt heel erg leuk! De Primark is niet heel erg vriendelijk voor meiden met een grotere cupmaat, jammer genoeg. Bij heel veel kleren accentueerde ik mijn borsten heel erg, wat ik absoluut niet wil, of paste het gewoon niet. 



Allereerst een shirt wat voor mij op het lijf is geschreven. Deze kostte €6,-. En hij is fel! Neonfel! Het is niet roze, het is niet oranje, het is koraal. Even wennen, maar gelijk in mijn hart gesloten. Ik hou van dit shirt!






En het toeval wil dat het shirtje perfect bij deze blazer past! Deze blazer kostte €25,- Hij is zwart met driekwart mouwen. Hij kan niet dicht, maar sluit heel erg mooi aan. Ik had deze blazer op een pop gezien en was al druk aan het zoeken ernaar, maar kon hem niet vinden. Ik dacht dat hij uitverkocht was, totdat mijn oog viel op iets zwarts tussen een bak met tassen. Het leek wel... was het nou... Ja het was de zwarte blazer! Ik pakte hem en trok hem aan, hij zat als gegoten! Is dat nou eens even geluk hebben


Ik merk dat ik een kledingstuk vergeten ben te fotograferen, dus ik pak even een foto van internet. Het is een zalmkleurige doorzichtige blouse met gouden knoopjes. Hij is heel ietsjes anders dan de blouse op de foto, maar lijkt er wel heel erg op. Deze blouse kostte €13,-. Ik weet nog niet precies hoe ik hem ga combineren, dus als iemand tips heeft wat ik eronder moet of waar ik hem op moet dragen, kom maar op! 





Als laatste 'kledingstuk' een sjaal. Een mooie zalmroze met zilver glitterdraad erdoor heen. Deze kostte €5,- Ik weet nog niet waar ik hem bij ga dragen, maar ik weet zeker dat ik geen spijt ga krijgen dat ik hem heb gekocht. Wat een mooie sjaal...

Tijd voor de accessoires! Ik ben dol op de Primark haar accessoires en hiervan neem ik dan ook altijd het meeste van mee naar huis.

Allereerst twee ringen. Een zachtroze en een zwarte. Precies dezelfde. Ja, precies dezelfde. Waarom? Ik kon gewoon niet kiezen! En voor €3,- laat ik ze niet liggen. 







Het zijn grote ringen, ik kan mijn vingers niet meer tegen elkaar aan doen als ik de ring draag. Ik heb hier geen probleem mee, maar het kan zijn dat sommigen het vervelend vinden. 




Twee bloemetjes op een schuifje voor in je haar voor maar €1,50? Come to mommy! Ik wist dat mijn zusje op zoek was naar deze bloemetjes, maar ik vond ze ook leuk. Het probleem was dat er nog maar 1 hiervan hing... En wat doe je dan? Je neemt gewoon allebei een bloemetje van het setje. Probleem opgelost! Zo'n bloemetje in je haar maakt je kapsel net wat vrouwelijker en lekker zomers. Ik baalde echt dat er nog maar 1 setje van was, want anders had ik er meer van meegenomen. Ik vind ze ideaal! Bij mij blijft hij de hele dag zitten zonder uit te zakken, maar bij mijn zusje zakt hij wel uit. 





 Deze borstel kostte €2,- Op de verpakking stond dat hij helpt tegen statisch haar en glans toevoegt aan je haar. Of het waar is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat deze borstel ervoor zorgt dat mijn haar snel geborsteld is, maar ook goed geborsteld is. Ik ben veel minder lang bezig met het borstelen van mijn haar. Maar waar ik het meest blij mee ben: hij trekt bij mij heel weinig haren uit! Mijn oude borstel trok soms echt plukken haar uit waardoor ik kaal zou zijn als ik een paar dagen mijn haar zou borstelen. Echt hele dikke plukken... Om bang van te worden. Ik haatte het dus als ik mijn haar moest borstelen, omdat ik bang was dat ik mezelf weer kaal zou borstelen. Ik ben dus heel erg blij met deze borstel!



Dit superschattige bling bling haarbandje kostte €3,- Hij is wel hard en drukt een beetje achter mijn oren, ik weet dus niet of ik dit haarbandje een hele dag zou kunnen dragen zonder pijn. Een kwestie van uitproberen dus. Wel heel erg schattig dat al die steentjes bloemetjes vormen. Ik voel me een klein beetje een prinsesje als ik deze haarband draag!


Deze oorbellen kostten €1,50. Ze zijn best groot en 'hangen' een beetje voorover als ik ze in heb. Jammer, want ik vind ze heel erg leuk. Misschien als ik een ander achterkantje erbij pak, dat ze wat dichter op mijn oor zitten en niet zo gaan hangen.




Als laatste ook nog wat beauty! De vorige keer hadden ze dit niet, dus ik vond het wel heel erg leuk dat het er deze keer wel was. Als eerste deze blush kwast voor €2,- Hij is heel erg zacht en ziet er leuk uit. Als je hem koopt zit er ook nog een handig beschermhoesje bij, dus als je hem meeneemt, beschadigen de haartjes niet!


Als laaste drie lip smackers. Deze kostten €2,- per stuk. Het zijn de smaken Fanta, Coca Cola en Coca Cola Cherry. Heel erg jammer dat er plastic om wordt gedaan, want als je dat eraf haalt is heel de verpakking plakkerig of beschadigd... Ik snap het wel, anders gaat iedereen er aan zitten en gebruiken, maar ik vind het zonde van de verpakking. Al heb ik liever een ongebruikt product met een iets beschadigde verpakking dan een gebruikt product met een onbeschadigde verpakking.... 

Dit was mijn shoplog. Ik ben heel erg blij met mijn aankoopjes en vind opzich dat ik ook niet heel erg veel heb gekocht. De volgende keer dat ik naar de Primark ga, probeer ik me wel wat meer te richten op de kleding dan op de accessoires haha. Ben jij al weleens bij een Primark geweest en zo ja, wat vind je van de Primark? Zo nee, waarom ben je er nog nooit geweest?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...