dinsdag 8 mei 2012

NOTD

Vorige week was het Koninginnedag en zaterdag was het bevrijdingsdag.  Ik vind deze dagen allebei dagen waarop je wel mag laten zien dat oranje de kleur van Nederland is. Zo gezegd, zo gedaan. Ik uitte het op mijn nagels. 













Heeft iemand een oplossing voor mijn vreselijke nagelriemen? Ik smeer me rot, maar niets lijkt te helpen. Jullie zien al wat tipwear, ik had niet het geduld om te wachten totdat mijn nagellak helemaal was gedroogd, dus ik beschadigde mijn nagels gelijk al. 
Op de foto komt het niet helemaal goed over, maar ik had op mijn wijsvinger rode glitters, op mijn middelvinger witte glitters en op mijn ringvinger (veel te veel) blauwe glitters. Dit heb ik op een oranje ondergrond gedaan, zodat het samen de Nederlandse vlag voorstelde met wimpel. 

Hebben jullie nog iets bijzonders met je nagels gedaan voor Koninginnedag/Bevrijdingsdag? 

2 opmerkingen:

  1. Waar smeer je je nagelriemen mee in als ik vragen mag? Je kan ze het beste een paar keer per dag met nagelriemolie insmeren. Ik zelf gebruik er een van OPI maar een gewone van Kruidvat bijvoorbeeld volstaat ook wel :-) Daar worden ze heerlijk zacht en gevoed van en je nagels worden er ook mooier van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met de nagelriemolie van de Kruidvat haha :) Op dit moment twee a drie keer per dag. Het is dan eventjes weg, maar daarna steekt het weer de kop op. Ik moet bijna elke half uur/uur smeren om ze mooi te houden, maar dat kan niet meer school e.d. En ik bijt ook geen velletjes ofzo, dus het is echt om gek van te worden.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...