zondag 13 mei 2012

Multifunctionele producten

Ik ben dol op multifunctionele producten. Producten die je op je lippen en op je wangen kunt gebruiken. Ik vind ze ideaal. Daarom wil ik jullie vandaag de Max oog-/lipsticks laten zien. Deze sticks kun je op je ogen en op je lippen gebruiken.
Ik gebruik ze niet op mijn lippen, omdat ik de kleuren hiervoor niet mooi vind. De roze heb ik wel een keertje gebruikt en die vind ik nog kunnen, maar bruin op je lippen? Niet voor mij in ieder geval. Wel gebruik ik ze als basis op mijn ogen, hiervoor vind ik ze ideaal. 



Het zijn handige sticks met een dikke punt. Je ziet niet met het slijpen, want je kunt de punt omhoog draaien. Op den duur worden de punten natuurlijk wel minder scherp, dus dunne lijntjes ermee maken gaat niet lukken. Jammer genoeg weet ik geen namen/kleuren. Deze stonden op de verpakking, maar deze heb ik weggegooid. Jammer genoeg staat het niet op de stick zelf. Op naar de swatches. 


Zoals jullie kunnen zien zijn ze niet super gepigmenteerd, maar ze kunnen wel een goede basis vormen voor oogschaduws die niet goed gepigmenteerd zijn. Ook zijn ze een klein beetje plakkerig waardoor ze een goede basis zijn. Maar deze sticks kunnen ook gebruikt worden als highlighter, vooral de eerste kleur is hier heel goed voor. Ik weet niet hoe duur ze zijn, want ik heb ze al een poos in huis. Ook weet ik niet of ze nog te koop zijn. Maar als je ze nog tegenkomt bij de Action zal ik ze zeker meenemen. Ze zijn in ieder geval niet duur en zijn een mooie basis. Heb jij toevallig al een van deze sticks of heb je ze al een keer gezien? Wat vind je van deze sticks?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...