vrijdag 4 mei 2012

Max lipsticks

Jullie weten vast wel dat de Action ook make-up verkoopt, onder de naam Max. Hiervan hebben jullie al verschillende producten op mijn blog zien verschijnen, bijvoorbeeld nagellak. Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met de lipsticks van dit merk. 



Allereerst de verpakking. Ik vind het goed dat ze hun producten in een verpakking hebben gedaan. Anders krijg je dat iedereen gaat swatchen en dat alles open ligt, vies en kapot. Het nadeel is dat er geen testers zijn, dus als je iets koopt, doe je dat altijd op de gok. Daarom laat ik je in dit artikel de producten zien, zodat je al wat beter kunt zien hoe de kleuren eruit zien. De verpakking van de lipstick zelf vind ik lelijk. Het ziet er goedkoop uit, maar dat zijn ze ook. Je betaalt voor deze twee lipsticks €0,90, dus maar €0,45 per lipstick! Geen geld. Gelukkig maar, want als de kleur toch niet zo goed bevalt, val je je er tenminste geen buil aan. 



Allereerst de kleuren Pink Blush en Poppy Peach. Ik vind het echt leuk dat zelfs zo'n goedkoop merk namen voor hun producten verzinnen. Het zijn niet de meest originele namen, maar het is altijd nog beter dan nummers. Op zich heb ik niet heel erg veel te zeggen, dus laten we gaan kijken naar de foto's!




Poppy Peach is een mooie opvallende kleur. Het is een echt koraalkleurtje, maar neigt meer naar oranje dan naar roze. De lipsticks ruiken naar vanille, ik vind het heel erg lekker, maar het kan zijn dat anderen dit niet lekker vinden ruiken. Alle lipsticks zijn ook goed gepigmenteerd. Je hoeft dus niet laag over laag te smeren voordat je een beetje kleur ziet op je lippen. 



Pink Blush is een lichtroze tint. Het is een koele roze kleur. 

Op naar het volgende duo: honey beige en coral pink. 





Honey Beige is een lichte perzikkleur met gouden shimmers. Het is voor mij een mooie nude-achtige kleur die mij niet dood maakt. 



Coral Pink is een mooie kleur, maar ik vind hem meer naar roze neigen als naar koraal. Het is niet een hele opvallende kleur, dus ik vind dat je hem bij veel looks kunt dragen. Het is een koele roze kleur. 


Het volgende en laatste duo zijn Silky Nude en Peach. Jammer genoeg had mijn Action niet meer duo's, maar als ik ze tegenkom, verdwijnen ze zeker in mijn mandje!





Bij Silky Nude was ik heel bang dat deze lipstick me dood zou laten lijken. Dit is niet het geval, maar ik vind het geen hele mooie nudekleur. Met een nudekleurige lipgloss erover heen vind ik hem echt veel mooier. Bij mijn lichte huidje staat hij opzich wel heel mooi, maar ik kan zelf niet aan nude lips wennen ;) 



Peach is een hele opvallende kleur. Het is een mooie koraalkleur. De trend van deze zomer. 

Wat vind ik nou van deze lipstick? Jullie hebben het vast al tussen de regels doorgelezen, maar ik vind ze geweldig. Ik wil er meer van! De lipsticks bevatten vitamine E en Aloe vera, waardoor ze verzorgend zijn voor je lippen. De eerste keer dat je ermee over je lippen gaat, zijn ze een beetje hard, maar gelukkig worden ze snel zachter en smeren ze als een fijne lipstick. Ik vind het een aanrader! Hebben jij al lipsticks of een ander make-up product van Max en wat vind je hiervan?

1 opmerking:

  1. Heb al zo vaak goede dingen gelezen over deze lipsticks, maar na dit artikel van jou wil ik ze echt graag ook eens proberen! Dus binnenkort zal ik zeker eens langs de Action gaan om deze lipsticks te checken, leuk artikel! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...