donderdag 10 mei 2012

J'taime

De liefde... Iedereen kent het wel. Ik ben dol op liefdesspreuken en vandaag wil ik een paar leuke met jullie delen. Wisten jullie dat ik mijn agenda's altijd vol schreef met zulke spreuken?

* Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste dat er is

* Als je liefde kunt geven, kom je nooit met lege handen

* Een dag verdriet duurt langer dan een maand van vreugde

* Een kus die boekdelen spreekt is zelfden een eerste uitgave

* Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om herdruk

* Liefde is een kriebel aan je hart waar je niet aan krabben kunt

* Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?

* Men zegt dat kussen de taal van de liefde is. Zin in een kleine conversatie?

* Soms doe je zoveel moeite om de juiste woorden te vinden, terwijl je uiteindelijk enkel en allen 'Ik hou van jou' hoefde te zeggen

* Laten gaan is een manier om te zeggen 'Ik hou van jou'

* Waar liefde is is leven

* De liefde begint met een lach, groeit met een kus en eindigt met een traan

* Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?





Zo even een paar spreuken die ik mooi vind, maar er zijn er nog veel en veel meer. Soms zoek ik gewoon een uurtje of twee (of drie of vier) naar spreuken en schrijf ik alle spreuken die ik mooi vind op. Wat vind jij van liefdesspreuken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...