vrijdag 11 mei 2012

Ik ben op zoek naar jou!

Ik ben op zoek naar jou! Ja naar jou. Heb jij zin om eens in de week op mijn blog te posten? Ik ben namelijk op zoek naar een gastblogger! Of misschien wel meerdere ;) Alles wat je moet doen om mijn gastblogger te worden, is een mailtje sturen naar mij op justbeautyaddict@hotmail.nl. Vermeldt even in de titel dat het erom gaat dat je gastblogger wilt worden. In het mailtje zelf zet je:
* Je naam
* Je leeftijd
* Waarom je gastblogger wilt worden op mijn site
* Waarover je wilt gaan bloggen

Ik vind het totaal niet erg als het is heel anders is dan beauty waarover je wilt gaan bloggen, maar het moet wel bij mijn blog passen. Wil jij over fashion gaan bloggen, heb jij leuke DIY-idee├źn, een paar geweldige tips over het opbergen van je make-up of een totaal ander idee? Neem  contact met mij op! 
Als je geen vaste gastblogger wilt worden, maar een artikeltje wilt schrijven als jou dit uitkomt, dan kun je ook reageren. 

Ik ben zeer benieuwd naar de reacties en hoop van harte dat ze komen ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...