zondag 13 mei 2012

En waar reis jij heen?

Jullie hebben eerder het artikel gezien met de nieuwe collectie van Catrice, vandaag is het aan de beurt aan Essence. In België is de collectie Ready For Boarding verkrijgbaar vanaf half juni en in Nederland is hij verkrijgbaar vanaf half juli. Ready For Boarding is een collectie die erop is gericht dat je zo weinig mogelijk spullen mee hoeft te nemen op vakantie. Handig, want zo bespaar je veel ruimte! Ben je al nieuwsgierig naar de producten? Daar gaan we!
Als eerste wil ik jullie het palette laten zien. Het is het Ready For Boarding Eyeshadow Palette Beauty On Tour die €3,49 gaat kosten. Ik vind de vormgeving van het palette heel erg leuk, het lijkt gewoon op een grote postzegel. Ik vind het wel een beetje jammer er heel erg veel lichte kleurtjes inzitten en maar een donkere kleur. Ook is het jammer dat er een sponsapplicator bij zit in plaats van een kwast, want nu moet je weer je kwasten meeslepen wat weer extra ruimte inneemt. Ik denk dat ik dit palette oversla. 




Dan een product wat ik echt heel erg leuk vind. De Ready For Boarding 2 in 1 kajal pencil in de kleuren 01 Destination en 02 Via Airmail. Deze gaan €1,49 per stuk kosten. Ik vind het leuk dat Essence twee uitdagende combinaties heeft gemaakt. De eerste combinatie lijkt blauw met een mooie lichtroze nude en de tweede combinatie bruin met grijs. Dit is eens wat anders dan gewoon bruin met zwart of grijs met wit! Ik denk dat ik zeker even ga kijken bij deze pencils, als het pigment goed is, neem ik ze allebei mee. 



Een product dat je op meerdere manieren kunt gebruiken, ik hou ervan! Deze Ready For Boarding Lip & cheek crème komt in twee kleuren, namelijk 01 Sending you kisses en 02 Beauty on tour. Ze zullen €2,49 gaan kosten. Zoals de naam al zegt, kun je deze crème op je wangen en op je lippen gebruiken. Je hebt hierbij ook geen kwasten nodig, omdat je het met je vingers aan kunt brengen en op je wangen ook kunt blenden met je vingers. Ruimtebesparend dus! Ik ga hier ook even naar kijken. Bij de soufflé blushes van Essence verdween namelijk de kleur bij het blenden en dit zou ik wel jammer vinden als dat ook bij deze crème gebeurd. 



De nagellakjes. Er zijn vijf kleuren beschikbaar, namelijk 01 Sending you kisses, 02 Beauty on tour, 03 Exits on your right, 04 Via airmail en 05 Destination sunshine. Deze kleurtjes zullen €1,49 gaan kosten. Ik vind het leuke kleurtjes en ik denk dat er ook wel wat met mij mee naar huis gaan. Jullie zien nog een zesde lakje op de foto staan. Dit is de Ready For Boarding Peel off base coat 01 Carry me home! Deze gaat €1,79 kosten. Het is de bedoeling dat je de basecoat inclusief de nagellak van je nagels af kan 'trekken', waardoor je geen nagellakremover met je mee hoeft te slepen op vakantie. Dit product maakt me heel erg nieuwsgierig, maar ik heb er ook wel mijn vraagtekens mij. Chipt hij niet heel erg snel als je je nagels stoot en is het wel goed voor je nagels om het er zo af te trekken? Toch denk ik dat ik hem wel ga uitproberen.





Ook brengt Essence in deze collectie wat handige accessoires uit. 

De Ready For Boarding Cosmetic bag die €2,49 gaat kosten. Weer dezelfde soort lieve print als op het palette. 


De Ready For Boarding Luggage tag die €2,29 gaat kosten. 
Als laatste zijn Ready For Boarding Hand & body wipes die €1,29 gaan kosten. Deze vochtige doekjes hebben een granaatappelgeur. Ik vind deze doekjes altijd handig om in een tas te hebben voor het geval ik een beetje vieze of plakkerige handen heb en er is geen kraan in de buurt. 

Dat was de collectie. Wat vind jij van de collectie? Ik ga zeker even kijken en vast ook wel wat meenemen. Welke producten wil jij zeker meenemen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...