vrijdag 25 mei 2012

Dagje Giethoorn

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik al een poosje niet meer heb geblogd. Dit komt vanwege mijn school. Mijn blog doe ik naast mijn school, daardoor is het af en toe rustig als het druk is op school. Ik hoop dat ik over een weekje of 3 vakantie heb en dan volop kan bloggen! 

Afgelopen zondag ben ik met mijn vader, zijn vriendin en mijn zusje naar Giethoorn geweest. Het was natuurlijk ook heerlijk weer. Ik heb hier heel erg veel foto's gemaakt en deze wil ik graag aan jullie laten zien. Klaar voor een overschot aan foto's??
































1 opmerking:

  1. Anouk en jij lijken zooooooooooooveel op elkaar, echt niet normaal meer XD Leuke foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...