dinsdag 15 mei 2012

Cadeautje!

Laatst kreeg ik een cadeau samen met mijn zusje. Vandaag wil ik jullie dit leuke cadeau laten zien.


Het is een douchepakket met vier verschillende douchegels, een zeep en een puff. 



De linker heeft de geuren ananas en passiefruit, de rechter heeft de geuren water meloen en rode grapefruit. 


De linker heeft de geuren kokos en limoen, de rechter perzik en peer. 


Het zeepje heeft ook de geuren limoen en kokos. 
Zoals jullie kunnen zien, zijn het allemaal wel bijzondere geurcombinaties, maar ik vind ze allemaal heel erg lekker ruiken.

Elke douchegel bevat 100 ml, wat ik opzich best veel vind voor zo'n cadeauset. Meer kan ik niet zeggen over deze cadeauset, omdat ik hem cadeau heb gekregen. 

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...