donderdag 10 mei 2012

Bedankt

Als ik eens door mijn statistieken heen blader, begin ik best wel trots te worden. Mijn blog bestaat nu een jaartje en ik heb bijna 1000 pageviews per maand. Dit is misschien heel erg weinig voor de grotere beautyblogs onder ons, maar het maakt mij trots. Ik ben begonnen met niets, het was en is een hobby van mij, iets wat ik naast mijn school doe. In het begin was ik er heel erg onzeker over, deed ik het wel leuk genoeg, was het wel interessant? Ik verdien er niets mee, maar het geeft me een kick om jullie reacties te lezen. Ik ben verslaafd geraakt aan bloggen! En als het zich dan uit in meer pageviews en meer volgers, word ik alleen maar meer gemotiveerd om nog meer te bloggen. Lieve volgers, lieve lezers, lieve mensen. Heel erg bedankt! Door jullie groeit mijn blog en mijn zelfvertrouwen in mijn blog. En het einde is nog lang niet in zicht!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...