dinsdag 24 april 2012

Zenner haaraccessoires

Hallo iedereen, vandaag wil ik jullie wat haaraccessoires laten zien van Zenner. Zenner staat erom bekend dat hun accessoires niet uit je haar glijden door middel van rubber dat ze verwerken in hun accessoires. Dit vind ik heel erg handig, want bij mij glijden knipjes en elastiekjes altijd uit mijn haar. Zo verpest het vaak mijn leuke kapsel. Laatst had ik mijn haar heel leuk ingevlochten, gleed mijn elastiekje ongemerkt uit mijn haar, weg leuk kapsel! Daarom laat ik jullie vandaag was accessoires zien die ik gebruik om mijn kapsel op te leuken en die mijn kapsel laten zitten zoals ik het bedoeld had!


Ik heb drie accessoires van Zenner, dit komt omdat ik ze heel fijn vind, maar nog best prijzig. Deze haaraccessoires verschillen van prijs, de patent met roze roosjes is €3,99, de klik klak met zalmkleurige bloem is €4,99 en de broche/schuifklip is €5,99. Laatst had de Kruidvat een Extravoordeelkaartactie waarbij je 30% korting kreeg en soms heeft Kruidvat/Trekpleister een actie waarop je korting krijgt op haaraccessoires. Dit zijn ideale acties om Zenner haaraccessoires te kopen, omdat ze dan goedkoper zijn.

Op naar de producten! 




De volgende foto's laten zien hoe de haaraccessoires bevestigd kunnen worden in je haar. 







Jammer genoeg is de onderste klip al een beetje kapot. Het lint is losgegaan na 1 dag dragen. Ik heb het zelf zo goed mogelijk weer terugvouwen en vastgelijmd. Ik hoop dat het nu blijft zitten. Het is nu wat minder mooi, maar het ijzer van de klip is niet zichtbaar, dus daar ben ik blij om. 

Ik ben heel erg blij met de accessoires van Zenner, ik vind ze heel erg leuk, alleen een beetje prijzig. Gelukkig zijn er acties waardoor ik minder kan betalen, dus dat scheelt. Ik vind dat zulke klips je hele kapsel op kunnen vrolijken en ik voel me er ook wat meer 'girly' door. Ik vind wel dat je op moet passen dat het niet kinderachtig wordt, door teveel bloemen in je haar te dragen, maar een bloem kan wel. Wat vinden jullie van Zenner? Of ben je er nog niet mee bekend?

Let op: Zenner heeft 24 april t/m 6 mei 25% korting op alle Zenner haaraccessoires!

4 opmerkingen:

  1. Erg leuke accesoires! Ik heb ze ook allemaal!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had je filmpje gezien! Het maakte me wel een beetje jaloers hoor haha

      Verwijderen
  2. Je moet eens kijken op www.haarklem.nl, daar hebben ze pas echt mooie haaraccessoires. Mabelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip! Ik zal er snel eens een kijkje nemen.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...