zaterdag 28 april 2012

Voordeelbak Kruidvat

Altijd als ik bij het Kruidvat ben, moet ik even in de voordeelbak snuffelen. Heel vaak kom ik er oude Limited Editions tegen of producten die uit het assortiment zijn, maar dan voor een leuk laag prijsje. Vandaag laat ik jullie zien wat ik de afgelopen tijd uit de voordeelbak heb gehaald.


Zoals ik al zei: veel oude Limited Editions belanden in de voordeelbak. Dit kun je heel goed zien bij mijn aankoopjes deze keer. Op twee producten na, is alles uit van oude Limited Editions.



Allereerst drie lipglosses uit de Essence crystalliced collectie. Deze waren allemaal €0,50 per stuk. Het gaat om de kleuren 01 It's a snow-woman's world, 02 Diamond dust en 03 Ice crystals on my window. Deze volgorde is van boven naar beneden.


Ook heb ik nog een oogschaduw meegenomen. Zoals jullie kunnen zien was deze €1,-. Het is de kleur 02 Ice eyes baby.





Deze twee kleuren zijn uit het assortiment. Het zijn de stay with me longlastig lipglosses in de kleuren 01 Me & my icecream en 02 My favorite milkshake. Het zijn twee zachtroze kleurtjes, alleen de ene heeft een koele ondertoon en de andere een warme. Deze kostten €1,99, maar bij de kassa ging er nog 50% korting vanaf, geen idee waarom. Ik betaalde dus per lipgloss maar €1,-


Als laatste heb ik een lipgloss van de Essence surfer babe collectie in de kleur The world's coolest. Een blauwe lipgloss, dat ziet er heel spannend uit, maar gelukkig zie je alleen blauwe shimmer op je lippen. Niemand zal dus denken dat je blauwe lippen hebt, omdat je het zo koud hebt. Deze lipgloss kostte ook maar €0,50

Op naar de swatches!


Van links naar rechts: de oogschaduw Ice eyes baby (geblend), de lipglosses 01 It's a snow-woman's world, 02 Diamond dust en 03 Ice crystals on my window, de longlastig lipglosses 01 Me & my icecream en 02 My favorite milkshake en als laatste The world's coolest. 


Close-up van Ice eyes baby 


Close-up van 01 It's a snow-woman's world, 02 Diamond dust en 03 Ice crystals on my window



Close-up van Me & my icecream, My favorite milkshake en The world's coolest

Zoals jullie kunnen zien zijn het vooral veel lipglosses met shimmer erin die niet veel kleur afgeven. Dit vind ik perfect voor de zomer. Ik wil dan lekker makkelijk een lipgloss die mijn lippen laat glanzen en met wat shimmer is natuurlijk nog mooier. Ik ben dus heel erg blij met mijn aankoopjes.

Halen jullie ook weleens wat uit de voordeelbak? 

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik maak op uit jouw reactie dat jij hier ook regelmatig een kijkje neemt?

      Verwijderen
  2. Leku artike! Ga zelf nooit echt kijken in die voordeelbakken, maar als ik dit artikel lees denk ik dat ik daar maar eens wat aan moet gaan veranderen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha pas op, het is verslavend. Al kan het zo ook zijn dat er niets leuks in de bakken ligt.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...