vrijdag 27 april 2012

Verzameling

Ik heb een hele rare verzameling. Ik verzamel maskers. En niet omdat ik het leuk vind om ze te verzamelen. Nee ik koop ze (of krijg ze), maar dan gebruik ik ze bijna nooit. Ik heb op dit moment heel erg veel maskers en het leek me leuk om ze eens even aan jullie te laten zien. Misschien herinneren jullie het nog, maar mijn goede voornemen was om elke week een maskertje te nemen. Dit lukt mij niet, maar 1x in de twee weken red ik wel. Vandaag mijn verzameling maskers.


Jullie kunnen al zien dat het veel maskertjes zijn. Ik zal ze stuk voor stuk even kort behandelen. Eerst de maskers van de Action. Je krijgt voor €0,79 twee maskers, maar €0,40 per masker dus, echt totaal geen geld! Maar vind ik deze maskers ook fijn?





Allereerst het warmte masker.  Hier heb ik er al 6 van, maar ik heb ze nog nooit gebruikt. Je moet ze eerst even in warm water leggen en dan opbrengen. Dit is mij dan teveel werk en daarom laat ik hem al snel liggen. Het lijkt mij een heel erg lekker masker, dus ik pak hem de volgende keer toch maar denk ik. 




Daarna het moddermasker. Dit vind ik echt een heel erg lekker masker. Ik heb hem hierdoor nog 8 keer. Mijn huid wordt er superzacht van. Ook heb ik het gevoel dat het masker mijn huid voedt. 




Dit masker heeft een licht scrubbende werking als je hem eraf haalt. Dit komt omdat er kleine scrubdeeltjes inzitten. Ook dit masker maakt mijn huid superzacht.



Een masker dat ik eigenlijk nooit gebruik, omdat ik hem zo vreselijk vind. Ik haat het om dit masker eraf te halen, al die stukjes blijven altijd in mijn haren zitten. Er staat dat hij makkelijk te verwijderen is, maar hier ben ik het niet mee eens. Ach, misschien moet ik hem gewoon weer eens een kans geven...



Weer een favoriet masker. Ook dit masker maakt mijn huid superzacht. Dit masker heb ik al best vaak gebruikt, vandaar dat ik er nog maar 4 van heb. 




Als laatste een masker dat ik vaak gebruik bij stress. Het zorgt ervoor dat ik me even helemaal ontspan. Ik vind hem lekker ruiken. Ook dit masker maakt mijn huid zacht.

Conclusie: de maskers van de Action zijn fijn, helemaal voor zo weinig geld. Ze maken mijn huid superzacht, maar verder doen ze niet echt wat. Ik vind dat ze hun werk wel goed doen voor zo weinig geld, maar verwacht geen wonderen van deze maskers!




Naar deze maskers ben ik heel erg benieuwd en dit zullen ook de maskers zijn die ik de volgende keer als eerste zal pakken. Ik kan dus niets zeggen over de werking op mijn huid. Ik heb deze gekregen en weet dus ook niet hoe duur ze zijn. 




Deze maskers heb ik ook gekregen, dus ik weet niet hoe duur ze zijn. Het zijn een soort doekjes die je over je gezicht legt. Ze verkoelen je gezicht heerlijk en als je ze er na 5-10 minuten afhaalt, blijft er nog een soort 'gel' over. Deze laat ik dan intrekken en mijn gezicht voelt weer heel erg fris aan. Bij mij halen ze mijn make-up er niet af, dus ik vind ze ook geweldig voor even tussendoor gebruik.




Ik ben echt dol op deze maskertjes. Ze ruiken lekker en werken goed voor mijn huid. Ik vind het haast zonde om deze te pakken, omdat ik ze zo ontzettend fijn vind. Zie jij de logica? Vooral het aardbei masker doet veel voor mijn huid, mijn poriĆ«n zien er kleiner uit na dit masker en mijn huid voelt superzacht. 











Op deze masker ben ik ook gek. Weer zo'n lekkere geur en het masker is altijd zo leuk gekleurd. Meestal kan ik twee keer met zo'n masker doen, want ik vind dat als ik hem in een keer op moet maken, ik zo'n dikke laag op mijn gezicht heb. Dit vind ik niet fijn, dus doe ik er lekker twee keer mee. Nog voordelig ook!





Als laatste nog twee tubes masker. De bovenste heb ik ook in een los masker. De vorige keer dat ik dit masker gebruikte, werd mijn huid daarna knalrood, dus daardoor ben ik een beetje huiverig geworden om dit masker opnieuw te gebruiken. Het onderste masker maakt mijn huid zacht, maar zorgt er ook voor dat hij een beetje trekkerig aanvoelt. Deze pak ik dus niet zo heel vaak.

Dit was mijn maskerverzameling. Gebruik jij vaak een maskertje? En welke maskers vind jij het fijnste?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...