woensdag 4 april 2012

Paasnagels

Over een paar dagen is het alweer Pasen. Speciaal voor de mensen die geen zin hebben in een (ingewikkelde) nail-art deze blogpost. Deze nagels zijn leuk om te zien en heel erg makkelijk. Laten we eens een kijkje gaan nemen!


Een microfilmpje van mijn nagels.





Het enige wat je nodig hebt om deze nagels na te maken zijn steentjes en een pastelkleurige nagellak, ik heb voor lila gekozen. Het is de lak Ultra Violet van Rimmel London. Verder heb je verschillende kleuren en vormen steentjes nodig en wat fantasie! Op mijn pink heb ik Return Of Space Cowboys, een lakje van de Million Styles Effect Topcoat collectie. Op de rest van mijn nagels heb ik bloemetjes gemaakt door druppelvormige steentjes en verder hartjes, sterretjes en pareltjes. Heel simpel en heel mooi


Hopelijk hebben jullie inspiratie opgedaan voor een makkelijke manicure die toch heel mooi is! 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...