vrijdag 20 april 2012

Opbergsysteem

Hallo vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik mijn spullen opberg die ik op de site wil zetten. Deze spullen berg ik apart op, zodat ik ze niet per ongeluk gebruik zonder dat ik er foto's van heb gemaakt. 


Ik bewaar alles in een beautycase die ik van mijn moeder heb gekregen. Dit is handig, want ik heb alles bij elkaar en hij is lekker groot. 





De beautycase is van Fabio Laurenzo. Hij heeft pootjes, zodat de onderkant niet vies wordt. 






Een kijkje in de beautycase. Niet alles zal uiteindelijk op de site komen. Soms skip ik dingen, omdat ik ze toch niet goed genoeg vind voor de site. Soms gaan er ook wat spullen naar mijn zusje. De beautycase is nu aardig vol, maar normaal is hij nog voller. Zo vol zelfs dat hij bijna niet meer dichtpast. Gelukkig gaat hij nu makkelijk dicht, maar toch zit er genoeg materiaal in voor 35 artikelen. Welke artikelen ik allemaal kan maken, dat schrijf ik op in dit opschrijfboekje van de Action. Hij heeft een harde kaft, dus blijft langer mooi en een handig elastiek, zodat het boekje niet open kan gaan in mijn tas en de bladen verkreukelen. 


Dit is het boekje, voorin schrijf ik alle artikel en achterin schrijf ik wat ik nog allemaal moet doen voordat die artikelen helemaal klaar op de site staan. Dit laatste is nog niet volledig ingevuld, dit komt omdat ik het boekje nog niet heel erg lang heb.



Wat vinden jullie van mijn opbergsysteem? Heb je nog tips hoe ik het nog beter kan organiseren? Als ik namelijk een product nodig heb, moet ik meestal heel mijn beautycase omkeren om het product te vinden

1 opmerking:

  1. Handig, moet ik misschien ook maar eens gaan doen :'). Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...