maandag 30 april 2012

On Fire

Omdat het Koninginnedag is, vandaag een look waarin ik oranje heb verwerkt! Ik heb deze look al heel erg lang geleden gemaakt en weet eerlijk gezegd niet meer welke producten ik heb gebruikt. De kwaliteit van de foto's is echt heel slecht (wat ben ik blij met mijn nieuwe camera). Sorry hiervoor! Ik vond deze look toch te leuk om jullie te onthouden.


Daar gaan we dan! Onder mijn wenkbrauw heb ik een shimmery witachtige kleur als highlighter aangebracht. Deze heb ik ook in mijn binnenste ooghoek aangebracht. Op mijn waterlijn heb ik met een zwart oogpotlood een lijntje gezet. 




Misschien zien jullie op de laatste foto's de glitters al een beetje glinsteren. Ik heb eerst oranje oogschaduw aangebracht en nat aangebracht in de crease, zodat het daar wat donkerder werd. Daarna bracht ik de glittereyeliner van 2true erover heen. Deze hebben jullie al een keer in een artikel kunnen zien. Hij bevat glitters die soms oranje lijken en soms groen. Doordat ik hem op een oranje ondergrond aanbracht, werden de glitters mooi oranje. Dit pakte dus heel erg mooi uit! Het resultaat was een mooie, opvallende oranje look die toch niet over-de-top is.  

Iedereen heel erg veel plezier met Koninginnedag! Wat gaan jullie doen vandaag? Ik ga in ieder geval met vriendinnen vanavond de stad in en voor de rest weet ik het nog niet precies, maar het wordt vast een gezellige dag!

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij is het een erg leuke look, jammer dat de foto's idd zo onscherp zijn! Veel plezier nog vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hier baal ik ook van, ik denk dat ik de look nog een keer opnieuw ga maken en dan goede foto's ga maken.

      Verwijderen
  2. een paar vrienden van me en ik droegen gewoon zwarte bandshirts hahahah XD

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...