zaterdag 21 april 2012

NOTD


Ik had zin om bezig te gaan met een nail-art. Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar vind hem wel leuk om op mijn site te laten zien. De volgende keer ben ik al wat beter geoefend en wordt hij vast beter!

Wat ik heb gebruikt: 
* een witte striper
* een zwarte striper
* Catrice Ultimate Nudes 090 Karl Says Très Chic 
* Catrice Million Styles Effect Topcoat ¿Holo Qué Tal?!
een dottingpen 
* een basecoat
* een topcoat

  

Allereerst heb ik mijn nagels lakt met een basecoat met daarover 2 laagjes Catrice Ultimate Nude 090. Op mijn pink en duim heb ik met de stripers wat lijntjes gezet en met een dottingtool in de witte nagellak wat stipjes gezet. Op mijn wijsvinger, middenvinger en ringvinger heb ik Catrice Million Styles Effect Topcoat aangebracht. Alles heb ik afgemaakt door er een topcoat overheen te doen. Opzich geen moeilijk nail-art, maar wel een ongelofelijk lieve manicure als resultaat! Ik blijf maar naar mijn nagels kijken! 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...