maandag 2 april 2012

Nieuwe camera

Na lang wikken en wegen en na verschillende winkels te hebben bezocht, heb ik een nieuwe camera gekocht. Ik was best kieskeurig. Ik wou een camera die een goede macro-stand had, goed kon filmen, een aparte opnameknop had, niet te moeilijk in gebruik was, automatisch de beste foto's maakte zonder dat ik eerst van alles in moest stellen, op accu en niet te duur.




Het duurde even, maar uiteindelijk kwam ik op de Nikon S3300 uit. Vanaf nu kunnen jullie dus foto's en filmpjes verwachten die ik met mijn nieuwe camera maak. Natuurlijk heb hier ook nog foto's en filmpjes die ik met een andere camera heb gemaakt, dus het zal nog een beetje door elkaar lopen. Ik hoop dat jullie verschil zien en dat het mooie foto's worden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...