zondag 29 april 2012

Koninginnedag

Morgen is het Koninginnedag! We weten allemaal dat hierbij de kleur oranje hoort. Vandaag heb ik wat inspiratie voor jullie hoe je oranje in je look of outft kunt brengen. Zo ben jij helemaal klaar voor Koninginnedag!






















Voor als je op Koninginnedag gaat trouwen ;)


Deze vind ik zo leuk gemaakt! 





Zoals jullie kunnen zien, je kunt het zelf zo bont maken als je wilt. Ik denk dat ik zelf subtiel oranje in mijn ooglook ga verwerken, Shy Flamingo, een koraalkleurige lipstick, op mijn lippen doe met een oranje lipgloss erover heen. Natuurlijk ga ik oranje nageltjes doen of iets met de Nederlandse vlag. En voor mijn outfit... Ik heb nog werkelijk geen idee! Misschien moet ik even bij mijn sieraden kijken of ik wat oranjegekleurde sieraden heb. Weet jij al hoe je met Koninginnedag oranje in je look of outfit gaat verwerken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...