maandag 23 april 2012

Inpakken en wegwezen!

Vrijdag 13 en zaterdag 14 maart had Kruidvat een actie waarbij alle make-up 1+1 gratis was. Vandaag wil ik jullie mijn buit laten zien. Ik heb best veel gekocht, dus dit laat ik jullie snel zien!

Allereerst wil ik dit even zeggen. Sommige mensen zijn voor duurdere merken gegaan, zodat ze deze voor weinig geld konden uitproberen. Dit heb ik niet gedaan. Ik wil graag meerdere producten voor weinig geld. Hierdoor ben ik voor budgetmerken gegaan, zoals Catrice en Essence. Hier komen mijn spulletjes. 

Als eerste de lipsticks van Catrice. Hier was ik al heel erg lang benieuwd naar, maar ik €3,99 per lipstick nog best veel. Wat ben ik toch af en toe ook een krent... Met deze actie kostte een lipstick nog maar €2,00 en dit maakte dat ik flink aan het swatchen slaagde. Uiteindelijk gingen vijf lipsticks mijn mandje in. Drie keer een ultimate colour en twee keer een ultimate shine. Van de ultimate colour heb ik de kleuren 140 Pinker-bell, 190 The Nuder The Better en 210 Pinkadilly Circus. Van de ultimate shine heb ik 110 Shy Flamingo en 210 Kiss Kiss Hibiskuss. 







Als eerste de ultimate colour. Deze hebben mooie zwarte hulzen en Catrice staat in de lipstick gedrukt, heel chique. 

 

Dit is Pinker-bell, deze heeft echt zo'n holling waar je je lip past tijdens het stiften. Deze holling werkt voor mij niet echt, ik stift ermee naast mijn lippen. Ik vind het wel een hele mooie kleur, roze met een paarse gloed. 

Er komt nu een swatch op mijn lippen. Eerst even vooraf: ja ik heb een snor en nee ik haal hem niet weg. Normaal is het niet storend, maar op een close-up zie je het wel. Ook heb ik niet helemaal symmetrische lippen. Dit geldt voor alle swatches. Dan weten jullie dit alvast. 



Dit is The Nuder The Better. Een hele mooie nudekleur die mij niet dood maakt. Deze lipstick heeft gelukkig niet zo'n rare holling, waardoor het stiften een stuk makkelijker gaat



En als laatste van de ultimate colour Pinkadilly Circus. Deze kleur ligt een beetje tussen roze en rood in en vind ik heel erg mooi. 


Nog even de swatches op mijn arm. Zoals jullie vast wel kunnen zien, zijn de swatches nog niet helemaal dekkend. Je kunt de lipstick dus zo goed opbouwen. Hierdoor kun je de lipstick nog opvallender maken. De lipsticks zijn romig, maar trekken niet heel erg in de lijntjes, waar ik blij mee ben. 


Nu laat ik jullie mijn twee ultimate shine lipstick zien. Deze hulzen zijn zilverkleurig, hierop zie je heel goed vingerafdrukken, dit vind ik er jammer. Ook hier staat Catrice in de lipstick gedrukt.




Dit is Shy Flamingo, een mooie koraalkleur met kleine glittertjes. Deze lipstick heeft ook geen rare holling, maar is gewoon recht afgesneden. 


Het is een hele mooie koraalkleur die in bepaald licht meer oranje lijkt. De glitters vallen niet heel erg op, ze zijn niet chunky, maar heel mooi subtiel.


Als laatste Kiss Kiss Hibikuss, een mooie warme roze kleur. Deze lipstick heeft ook geen rare holling. 



Zoals jullie vast kunnen zien is deze lipstick niet heel dekkend. Het is ook een ultimate shine, maar de lipstick is wel op te bouwen. 

De swatches op mijn arm.


Deze lipsticks kostten nu maar €2,00 in plaats van €3,99, wat zorgde dat ik maar €10,- kwijt was in plaats van €20,-. Dit scheelt natuurlijk al heel erg. 


In de kortingsbak zag ik deze vier duo's liggen. Deze duo's gaan uit het assortiment. Ik ga hier niet heel veel bij zetten, de foto's spreken hier voorzicht. Het pigment van de oogschaduws is dik in orde en de oogschaduws zijn zacht en af en toe een klein beetje korrelig. 




 






  










Jammer genoeg is eentje kapot, maar opzich vind ik dat niet zo heel erg. Er is een hoekje uit, dus het kan erger. Dit zul je hieronder wel zien... Vanwege de actie betaalde ik nu maar €1,25 per duo. Geen geld. 





Zoals jullie kunnen zien, hij is kapot! Ik heb hem heel in de winkel gekocht, dacht ik, maar hij was kapot toen ik thuis kwam. Hij heeft gewoon in mijn tas gezeten, dus ik denk dat hij toch al kapot was in de winkel, maar dit heb ik niet gezien. Jammer jammer. Normaal kost deze oogschaduw €3,79, maar nu nog maar €1,90. Het is een hele mooie koele highlightkleur. 



Nog een highlighter, de highlighterpen van Essence. Deze highlighterpen heeft een kwastje en geeft een warme highlighterkleur af. Het is een beetje een zalmroze kleur. Ik vind hem heel erg mooi. Deze kostte €2,49 en met de actie nog maar €1,25, geen geld dus.

De swatches, links de Catrice oogschaduw en rechts de Essence highlighterpen. 


Als allerlaatste product kocht ik nog een nagellakje van Essence. Normaal €1,29, maar nu een belachelijk lage prijs van €0,65! Toch mocht ik van mij mezelf niet meer nagellakjes kopen, omdat ik er al zoveel heb. Dit lakje nam ik als enige mee, een mooie koraalkleur. 





Dit was mijn megagrote shoplog. Uiteindelijk heb ik dus heel erg veel gekocht en heel erg veel bespaard. Er moet niet zo vaak zo'n actie komen, want dan ben ik blut! Hebben jullie nog wat gekocht bij de 1+1 actie van het Kruidvat?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...