zondag 22 april 2012

Diverse budgettips

Vandaag heb ik wat budgettips voor jullie. Al deze spullen komen bij de Action vandaan, wat jullie vast niet zal verbazen. Laten we snel gaan kijken!


Ik begin met de elastiekjes. Normaal heb ik elastiekjes die snel uitlubberen of kapot gaan. Deze elastiekjes kosten €0,49 en je krijgt er 6 elastiekjes voor. Deze elastiekjes zijn sterk en lubberen niet snel uit. 




Deze screenprotectors vind ik echt ideaal! Je krijgt voor €0,69 3 screenprotectors. Geen geld, omdat je bij een telefoonwinkel voor eentje snel €10,00 betaald. Echt belachelijk! Op de achterkant staat een uitgebreide en duidelijke handleiding. Het enige nadeel is dat de screenprotector niet op maat kan zijn. Bij mijn telefoon (een  Samsung Galaxy Gio) past hij wel precies. Dit is geluk, maar je kunt hem makkelijk op maat knippen. Een aanrader dus! Ik heb er gelijk heel wat ingeslagen voor het geval dat het uit het assortiment gaat.







Als laatste budgettip heb ik deze plaksteentjes. Deze kun je heel mooi voor nail-arts gebruiken. Ze kostten volgens mij €0,99 per stuk en hiervoor krijg je 132 steentjes. Op het velletje zitten kleine rondjes, middelgrote rondjes, grote rondjes, bloemetjes en druppelvormige steentjes. Bij onze Action hadden ze hem in drie varianten, blauw/groene, doorzichtige, groene/gele/oranje. Ik had gehoopt dat er ook nog roze waren, maar jammer genoeg. Misschien de volgende keer.

Vinden jullie het leuk om budgettips te lezen? En hebben jullie zelf ook budgettips?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...