woensdag 4 april 2012

Date That Never Sleeps

Vandaag een artikel over een nagellak die in het vernieuwde assortiment van Essence zit. Het gaat hier om de zogenaamde Essence Nail Colour3, ik noem het in dit artikel een duolak. Deze nagellak kun je op drie verschillende manieren gebruiken en kost €2,79, geen geld dus voor eigenlijk twee of zelfs drie nagellakken. 

Eerst Midnight Date, dit is een donkerblauwe lak die eigenlijk al dekt in een laagje, maar twee laagjes zijn mooier. 




City That Never Sleeps is een lak met flakies. Het is een groenige flakie. Over Midnight Date geeft het een heel mooi effect, maar ik denk dat het ook over een groene lak een heel mooi effect geeft. 




Midnight Date gecombineerd met City That Never Sleeps geeft een levendig effect en zorgt ervoor dat ik maar naar mijn nagels blijft kijken. Ik ben van plan nog meer van de duolakken te gaan halen, want ze hebben me overtuigd. Wat een mooie lakken voor een budgetprijsje! Hebben jullie al een van de nagellakken uit het vernieuwde assortiment van Essence in huis gehaald?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...