zaterdag 7 april 2012

Catrice FeMALE

Op dit moment ligt de FeMALE collectie van Catrice in de winkels. Deze collectie trok mij niet heel erg, maar ik ging toch even in de winkel kijken en swatchen. En toen trok een product toch heel erg mijn aandacht. Wat een pigmentatie!


Ik heb het over de Eye Aquarelle Duo Chalks. Ik heb gelijk alle drie de setjes meegenomen, want ik was zo tevreden met de pigmentatie en voor die prijs kon ik ze niet laten liggen. Het zijn zulke mooie kleuren! Ze kostten €2,99 per duo, dus €1,50 per oogschaduw, geen geld dus!


Van boven naar beneden: 02 Tomboy, 01 Love Me Gender en 03 Boys Are Back



Nu in de goede volgorde: Love Me Gender, Tomboy en Boys Are Back
Nu de swatches! Deze zijn met een veegje gemaakt, droog en zonder basis. Van boven naar onder: Boys Are Back, Tomboy en Love Me Gender. 


Wat een pigment! Ik ben dik tevreden. Het zijn bijzondere kleuren en geven veel pigment af. En ze zijn ook nog eens goedkoop. Wat wil je nog meer? Ik zou zeggen: ren nu naar de winkel en haal ze er nu ze er nog zijn! Ik hoop echt dat Catrice ook zulke mooie oogschaduws in hun vaste assortiment doen. Dit zou echt een aanvulling zijn. Heb jij al wat van deze collectie van Catrice?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog niks hiervan, maar als ik deze foto`s zie snap ik niet waarom. Die kleuren zijn heel mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...