zaterdag 4 februari 2012

Swatches Max nails

Vandaag de donkere nagellakjes van Max Nails. Ik heb drie kleuren, Broadway Blue, Metal Gun en L.A. Blue. In deze volgorde laat ik ook de swatches zien. 



Eerst Broadway Blue, het is een blauw kleurtje. Hij dekt niet heel erg mooi, hier draag ik twee laagjes, maar drie laagjes zou beter zijn. Ook is deze lak heel dun, dit zie je heel goed bij mijn wijsvinger, hij loopt gewoon van mijn nagel af. Veel dunne laagjes is dus beter dan een paar dikke lagen. Vooral bij de close-up kun je goed zien dat hij nog doorschijnt. 






Wel een heel mooi kleurtje, maar mag wel wat meer laagjes. Deze nagellak heeft een glossy finish, met een kleine shimmer. Wel een heel mooi lakje.

Als tweede is het lakje Metal Gun aan de beurt. Het is een mooi donkergrijs lakje met kleine blauwe, groene en rode glitters. Heel erg mooi. Hij doet zijn naam eer aan, het is echt een 'metaal'kleurtje. Ik hou ervan. 



Ook deze lak is dun, let hierop bij je nagels lakken voordat je heel je nagelriemen eronder hebt zitten. Ik vind dit lakje echt een aanrader. Wat wel heel raar is, het eerste laagje is eerst bijna doorzichtig en wordt donkerder als hij opdroogt. Geduld is dus wel een must bij dit lakje. 

Het laatste lakje is L.A. Blue. Deze is donkerder dan Broadway Blue. Hij dekt ook veel beter. In twee laagjes is deze nagellak helemaal dekkend. Hij bevat weer een lichte shimmer en heeft een glossy finish. Ook deze lak is dun en loopt dus makkelijk van je nagels. 



Ik ben iets minder enthousiast over de donkere kleuren dan over de vorige kleuren. Ze dekken minder goed, ook al zitten er mooie kleuren bij. Metal Gun en L.A. Blue vind ik wel aanrader, maar je moet wat meer geduld hebben bij het aanbrengen. En voorzichtig aanbrengen, voordat je de nagellak overal hebt zitten, behalve op je nagels omdat hij eraf glijdt. Voor de rest wel leuke nagellakjes en helemaal voor het budgetprijsje van €0,49

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...